سياسي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

 

هیات دولت وضعیت تحریم‌ها علیه ایران را بررسی کرد

جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور صبح امروز برگزار شد.

 

معاون حقوقی رییس‌جمهور: مصوبه افزایش مرخصی زایمان در حال بررسی است

معاون حقوقی رییس‌جمهور در پاسخ این پرسش که "آیا مصوبه افزایش مرخصی زایمان از شش ماه به 9 ماه ملغی شده است یا نه؟" گفت: این موضوع در دولت در حال بررسی است و ما منتظریم که مرکز امور زنان و وزارت بهداشت نظرشان را در این مورد به ما اعلام کنند.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش خبر داد:تولید جنگنده جدید توسط نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فعالیت­‌های انجام شده در جهت خودکفا کردن نیروهای مسلح گفت: نیروی تخصص‌محور نهاجا در حال تولید هواپیمای جنگی جدیدی است.

 

سیدحسن خمینی: مرز افراط و تفریط، اعتدال است/دلیل رد بسیاری از حرف‌ها تعصبات کورکورانه است

فرزند یادگار امام گفت: اینکه عنوان می‌کنند میز به کسی وفا ندارد، درست است؛ دوره‌ها می‌آیند و می‌روند و بسیاری آمدند و رفتند، اما تنها چیزی که از آنان باقی ماند، خدمتی بود که کردند.

 

رییس کمیسیون اجتماعی:9 ماه مرخصی زایمان، به قوت خود باقی است

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد برخی اظهارات در روزهای اخیر در مورد تغییر مصوبات مربوط به مرخصی زایمان، گفت: قرار نیست تغییری در این مورد اتفاق بیفتد.

 

بازگشت اولین گروه پناهجویان بازداشتی ایرانی از اندونزییک پناهجو: دولت نگذارد قاچاق‌برها جوانان را به راحتی فریب دهند

اولین گروه پناهجویان ایرانی که به طور غیرقانونی به دنبال اقامت در استرالیا بودند و در اندونزی بازداشت شده بودند، بامداد روز چهارشنبه به ایران بازگشتند.

 

گمانه‌زنی‌ رسانه‌های غربی درباره مسوول مذاکرات هسته‌یی در ایران

در حالی که مقامات غربی مشتاقانه منتظر انتصاب اعضای تیم جدید ایران برای مذاکره با گروه موسوم به "1+5 " هستند، رسانه‌های غربی نیز هم‌چنان به گمانه‌زنی درباره اعضای احتمالی این تیم می‌پردازند و هر اقدام و حرفی از سوی مقامات دولت حسن روحانی را یک نشانه و علامت در این‌باره در نظر می‌گیرند.

 

اعلام اسامی داوطلبان ریاست دیوان محاسباتکاتب: کمیسیون برنامه صلاحیت 31 نفر را برای تصدی ریاست دیوان محاسبات بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی 31 نفر برای تصدی ریاست دیوان محاسبات، گفت که صلاحیت این افراد از سوی کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

دبیر مجمع دانشجویان حزب‌الله: مجلس با دولت تعامل کند ولی از نظارت غافل نشود

دبیر مجمع دانشجویان حزب‌الله اظهار کرد: نبود حزب و گروه به معنای واقعی در کشور ما موجب شد که افکار و عقاید و نقدهای نمایندگان مجلس در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی منظم نباشد.

 

هانی‌زاده: اختلاف نظر عربستان و آمریکا بر سر مصر بازی‌ای بیش نیست

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: عربستان و آمریکا در کودتای مصر نقش داشتند و این‌که امروز به اختلاف رسیده‌اند در ظاهر است.

 

خادم: مهمترین اولویت دولت، معرفی سریعتر سه وزیر باقیمانده باشد

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات قشر جوان در جامعه، تعیین تکلیف سه وزارتخانه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و علوم از مهمترین اولویت‌هایی است که دولت باید به آن بپردازد.

 

احمدی: اقدامات ارتش مصر با هماهنگی آمریکا انجام می‌شود

رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که عملکرد ارتش مصر با هماهنگی با آمریکاست گفت که راه برون رفت مصر از وضعیت فعلی گفت و گو بین تمامی گروههای درون این کشوراست.

 

گزارش رویترز درباره چگونگی رابطه حماس با ایران

رویترز گزارش کرد که گروه اسلامی فلسطینی حماس به دنبال ترمیم روابطش با ایران و حزب‌الله لبنان است.

 

در تماس تلفنی وزیر خارجه قزاقستان با صالحیقزاقستان بار دیگر برای میزبانی مذاکرات ایران و 1+5 اعلام آمادگی کرد

ارلان ادریسف، وزیر خارجه قزاقستان در تماس تلفنی با دکتر علی‌اکبر صالحی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با تبریک مسوولیت جدید وی آمادگی کشورش برای میزبانی دور جدید گفت‌وگوها میان ایران و 1+5 را اعلام کرد.

 

دستگیری یک مصری در فرودگاه قاهره به همراه نقشه کاملی از ایران

مسوولان گمرک فرودگاه بین‌المللی قاهره مسافری را که دو دست لباس پلیس و نقشه کاملی از ایران را به همراه داشت، بازداشت کردند.

 

کوهکن: مشی معتدل مجلس به تعامل با دولت کمک می‌کند/اولویت، سروسامان دادن به وضع اقتصاد است

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: اکثریت اعضای مجلس نهم از اصولگرایان معتدل هستند و مشی آنها با مشی آقای روحانی همپوشانی دارد و این به تعامل هرچه بیشتر دولت و مجلس کمک می‌کند.

 

طرح مجلس برای نجات دریاچه ارومیه در کمتر از 3 سال

نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی از طرحی خبر داد که با اجرای آن می توان در کمتر از سه سال، دریاچه ارومیه را نجات داد.

 

حیدرپور:نمایندگان در بررسی رای اعتماد سه وزیر باقیمانده اخلاق را رعایت کنند

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی به همکاران نماینده خود توصیه کرد که در بررسی رای اعتماد سه وزیر باقیمانده کابینه یازدهم اخلاق را رعایت کنند و شخصیت افراد را تخریب نکنند.

 

یک روزنامه‌ کویتی مدعی شد: حزب‌الله از ایران دستگاه‌های کشف مواد منفجره خواست

یک روزنامه‌ کویتی به نقل از یک منبع امنیتی که او را از اعضای حزب‌الله معرفی کرده است، مدعی شد که حزب‌الله از ایران خواسته است تا دستگاه‌های پیشرفته کشف مواد منفجره در اختیارش قرار دهد.

 

وال استریت ژورنال: مقامات هندی برای حل مساله نفتکش توقیف شده با مقامات ایران دیدار می کنند

یک مقام هندی گفت که انتظار می‌رود مقامات دولتی هند امروز (چهارشنبه) با دیپلما‌ت‌های ایران برای حل مشاجره بر سر نفتکش هندی توقیف شده در بندرعباس به دلیل آلوده کردن آب دریا دیدار کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!