اجتماعي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

هشدار رییس بهزیستی نسبت به بحرانی شدن آسیبهای اجتماعی در کشور

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه وضعیت خدمات و آسیب‌های اجتماعی در کشور در مرحله بحرانی قرار دارد، گفت:‌ اعتیاد، طلاق، و سایر آسیب‌های اجتماعی در کشور به هیچ وجه شوخی بردار نیست.

 

دستگیری 31 هزار قاچاقچی و رسیدگی به 45 پرونده قاچاق کلانچه داروهایی بیشتر به کشور قاچاق می‌شود؟

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیری 31 هزار قاچاقچی و رسیدگی به 45 پرونده قاچاق کلان خبر داد.

 

هیچ ستادی از سوی دکتر نوریان در سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل نشده است

مسوول دفتر دکتر نوریان گفت: هیچ ستادی از سوی دکتر نوریان در سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل نشده است.

 

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران:شهرداری مرکز نگهداری زنان معتاد ندارد

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اعلام اینکه شهرداری مرکز نگهداری اختصاصی زنان معتاد ندارد، گفت: کمپ‌ها و مراکز بازپروری برای این زنان توسط بهزیستی یا با مجوز بهزیستی ایجاد می‌شود.

 

درخواست کارگروه زنان از روحانی؛الحاق متمم بودجه برای بیمه‌ زنان سرپرست خانوار

نماینده امور زنان رییس‌جمهور در دوران انتخابات با اشاره به ضرورت بیمه شدن 200 هزار زن خانه‌دار بر اساس قانون سال 92، گفت: این مورد در بودجه سال جاری مصوب شده است و در کارگروه زنان به دکتر روحانی پیشنهاد داده‌ایم که در برنامه 100 روزه با الحاق متممی به قانون بودجه سال جاری، زنان سرپرست خانوار در اولویت بیمه شدن قرار گیرند.

 

توصیه‌های آموزش و پرورش در خصوص استفاده از کوله‌پشتی‌های مناسب

معاون سلامت آموزش و پرورش با هشدار نسبت به استفاده از کوله پشتی و کفش‌های غیراستاندارد گفت: محل قرارگیری‌ کوله‌پشتی پشت کمر است و اگر به کوله کمری تبدیل شود نه تنها مناسب نخواهد بود، بلکه استفاده دائم از آن منجر به تغییر شکل اندام و افزایش احتمال ابتلا به ضایعات ستون فقرات، درد در ناحیه کمر و ناهنجاری‌های قامتی می‌شود.

 

سیری در تاریخچه فعالیت پلیس‌های زن در کشورهای مختلفزنان چگونه پلیس شدند؟

نقش کلیدی زنان در امور مختلف جامعه موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد چرا که زنان در طول تاریخ و در اکثر جوامع علاوه بر قبول تعهدات مربوط به مادری و همسری، همواره در مشاغل و جایگاه‌های مختلف اجتماعی مسئولیت و وظایف خود را با تلاش و جدیت انجام داده‌اند.

 

مادرکُشی در پی مصرف شیشه

جوانی که پس از مصرف موادمخدر صنعتی شیشه در اقدامی جنون‌آمیز مادرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

معاون دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست:موفقیت پروژه احیای تالاب انزلی بیش از 30 درصد نیست

معاون دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با وجود وسعت زیاد تالاب انزلی و حجم زیاد رسوبات می‌توان گفت میزان موفقیت پروژه احیای تالاب انزلی بیش از 30 درصد نبوده است.

 

معتادان الکل؛ مجرم یا بیمار؟

افزایش آمار مصرف الکل در کشور که پیش‌ از این بارها از سوی دستگاه‌هایی مختلف از جمله ناجا، وزارت بهداشت، ستادمبارزه با موادمخدر و سازمان بهزیستی نسبت به آن نگرانی‌ها و هشدارهایی نیز داده بودند، تا آنجا پیش رفت که برای نخستین بار لزوم تدوین پروتکل ترک اعتیاد الکل و تاسیس کمپ‌هایی در این باره مطرح شد.

 

با توضیح آخرین وضعیت اجرای تعرفه‌های پرستاری؛رییس سازمان نظام پرستاری: مصوبات دولت دهم برای پرستاران ملغی نشده است

رییس سازمان نظام پرستاری با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر لغو مصوبات مهم جامعه پرستاری در دولت دهم به دنبال صدور بخشنامه‌ای از سوی جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در راستای لغو برخی مصوبات دولت پیشین تاکید کرد: پرستاران نگران نباشند، مصوبات دولت دهم برای پرستاران ملغی نشده است.

 

جانشین یگان‌‏های ویژه ناجا خبرداد:تامین امنیت سواحل با یگان دوم یگان‏‌های ویژه ناجا

جانشین یگان‌‏های ویژه ناجا، ارتقای نظم و امنیت در سواحل را امری مقدس و خدمتگزاری به مردم دانست.

 

امکان تهیه داروی «بتافرون» بیماران «ام اس» به نصف قیمت

قیمت داروی بتافرون در حالی به یک میلیون و 370 هزار تومان رسیده است که مبتلایان به «ام اس» می‌توانند با پرداخت نیمی از قیمت آن، این دارو را دریافت کنند.

 

جلسه مشترک معترضان به آلودگی هوا با فرماندار اراک برگزار شدقول‌های فرماندار اراک برای حل مشکل آلودگی هوا/ آندسازی آلومینیوم به خیرآباد منتقل می‌شود

نمایندگان متعرضان نسبت به آلودگی هوای اراک با حضور در فرمانداری این شهر در نشستی با فرماندار به بیان اعتراضات و درخواست‌های خود پرداختند.

 

طه طاهری:وضعیت منطقه آلوده و پرخطر عباس‌آباد نکاء مازندران باید تا سه ماه آتی بهبود یابد

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر بهبود وضعیت منطقه آلوده و پرخطر عباس‌آباد نکاء مازندران تا سه ماه آتی تاکید کرد.

 

«مزارع شهری بر بام‌ها» در خدمت شهروندان تایلندی+عکس

گروهی از کارشناسان تایلندی معتقدند احداث باغچه‌های شهری و محلی بر روی بام خانه‌ها می‌تواند امکان دسترسی شهروندان و بویژه شهرنشینان کم‌بضاعت به مواد غذایی ارزان را که جمعیت آنها نیز رو به افزایش است، بهبود بخشد.

 

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها:احداث جاده‌های جدید و توسعه فضای شهری و روستایی از علل اصلی خشک شدن تالاب انزلی است

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها،‌ مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه از سرشاخه‌های حوضه آبخیز تالاب انزلی چندان خاک وارد تالاب نمی‌شود،‌ افزود: حتی اگر در این نقطه فرسایش خاک صورت گیرد چک بندها جلوی نفوذ آن را به تالاب می‌گیرند.

 

راز کشف پاهای قطع‌شده چیست؟

مدیر داخلی بیمارستان ولایت دامغان گفت: مشخصات پای پیدا شده اعلامی از سوی نیروی انتظامی این شهرستان با مشخصات پای قطع شده بیمار این بیمارستان مطابقت ندارد.

 

جزئیات حریق گسترده کارخانه رنگ+تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات حریق عصر روزگذشته کارخانه تولیدرنگ و موادشیمیایی واقع در شرق پایتخت را تشریح کرد.

 

تلفات سیل در چین به 107 تن رسید

رسانه‌های داخلی چین گزارش دادند که شمار تلفات سیلاب اخیر ناشی از بارندگی مداوم و شدید در مناطق شمالی و جنوبی این کشور دست‌کم به 107 تن رسیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!