دانشگاه
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

تائید مدارک دانشجویان و دانش‌آموختگان داخل از اول شهریور از طریق سامانه

اداره کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: تایید مدارک تحصیلی کلیه دانشجویان و دانش آموختگان داخل از اول شهریور ماه سال جاری فقط از طریق سامانه خدمات آموزشی انجام می‌شود.

 

توزیع ارز دانشجویی به مدت 5 روز در 11 شهرستان

معاون بورس واموردانشجویان خارج وسرپرست اداره کل بورس واموردانشجویان خارج گفت: ارز دانشجویی تا 30 مرداد ماه 92 به مدت پنج روز در 11 شهرستان توزیع می‌شود.

 

یک دانشیار دانشگاه:توفیقی چهره‌ای شناخته‌ شده در جمع دانشگاهیان است

یک دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی، جعفر توفیقی را چهره‌ای شناخته‌ شده در جمع دانشگاهیان دانست و گفت: وی با مسائل مربوط به حوزه مدیریت آموزش عالی آشنایی خوبی دارد و با توجه به سابقه‌ای که در وزارت علوم داشته است می‌توان به آینده آموزش عالی کشور امیدوار بود.

 

کامران دانشجو: فعالیت سیاسی در دانشگاه ممنوع نبوده است

وزیرسابق علوم با بیان اینکه فعالیت سیاسی در دانشگاه‌ها محدودیتی نداشته است، گفت: فعالیت سیاسی در دانشگاه ممنوع نبوده و نیست، اما مهمترین مساله‌ای که باید به آن توجه شود فعالیت سیاسی در دانشگاه‌ها در چارچوب قوانین است.

 

تمدید مهلت ثبت‌نام دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش از افزایش ظرفیت و تمدید مهلت انتخاب رشته دوره پذیرش مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه 92 دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

 

مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دوره‌های مختلف دانشگاه آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در مورد رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

 

روسیه به 80 دانشجوی جدید ترکیه بورسیه داد

سایت «ورد بولتن» در گزارش جدیدی اعلام کرد 80 دانشجوی ترکیه‌ای که برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های روسیه موفق به اخذ بورسیه از این کشور شدند.

 

ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه 92 دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

 

برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان برای ارتقا به دانشگاه

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی بهبهان از احتمال راه‌اندازی شش رشته تحصیلی جدید در این دانشکده خبر داد و گفت: دانشکده علوم پزشکی بهبهان برای تبدیل شدن به دانشگاه علوم پزشکی باید رشته‌های تحصیلی را افزایش دهد.

 

کمک مالی دولت استرالیا به دانشجویان کم‌بضاعت

دولت استرالیا با هدف کمک به دانشجویان با سابقه ناتوانی مالی برای دسترسی به تحصیلات دانشگاهی، بزرگترین بودجه تکمیلی خود را به دانشگاه «چارلز داروین» اعطا کرد.

 

تقویم آموزشی سال تحصیلی دانشگاه آزاد گرگان اعلام شد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی این دانشگاه از سوی دفتر برنامه‎ریزی آموزشی این واحد دانشگاهی اعلام شد.

 

گزارش ایسنا از نخستین روز حضور توفیقی در وزارت علومتوفیقی:‌ وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستم/ با زبان علمی با یکدیگر گفتگو کنیم

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه ممکن است به حزب و گروهی گرایش داشته باشم، در عین حال تاکید کرد که وابسته به هیچ دسته، گروه یا حزبی نیستم.

 

با ابراز خرسندی از بازگشت توفیقی به وزارت علومقائم مقام بنیاد ملی نخبگان: توفیقی، فرد جناحی نیست

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و رییس سابق دانشگاه صنعتی شریف ضمن ابراز امیدواری و خرسندی از بازگشت توفیقی به وزارت علوم، گفت: دکتر توفیقی در طول فعالیت سابقش در وزارت علوم کارهای اصولی بسیاری انجام داده‌ است.

 

یک استاد دانشگاه از حسن هاشمی خواستار شد: ضرورت توجه به آموزش بالینی و اخلاق پزشکی در آموزش علوم پزشکی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم توجه وزیر بهداشت دولت یازدهم به گسترش تبادلات علمی و اطلاعاتی با دیگر کشورها، گفت: در حال حاضر این روابط برقرار است، اما باید ارتباطات جامع،‌ منسجم، منظم و روان‌تری در این حوزه ایجاد شود.

 

یک استاد دانشگاه از وزیر علوم خواستار شد:وزارت علوم به رشته‌های دانشگاهی سر و سامان دهد

عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث مهم‌ترین مسئله و اولین موضوعی که وزیرعلوم باید جزو برنامه کاری خود قرار دهد را ایجاد ارتباط میان خروجی‌های دانشگاه و بازار کار دانست و از وزیر علوم خواست به این مسئله توجه جدی داشته باشد.

 

ارزیابی استاد دانشگاه شریف از بازگشت توفیقی به وزارت علومتوفیقی از بهترین انتخاب‌ها برای وزارت علوم است

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف سرپرست وزارت علوم را فردی دانشمند، دارای سوابق علمی درخشان، خوش فکر و دارای ایده و نظر در زمینه آموزش عالی کشور دانست.

 

توفیقی برنامه‌های خود را تا دو روز آینده ارائه می‌کند

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه برنامه‌های خود برای وزارت علوم ظرف دو روز آینده خبر داد.

 

کارشناسان استرالیایی تاکید کردند:لزوم حذف کاغذبازی‌های اداری از دانشگاه‌ها

کارشناسان آموزش عالی در استرالیا تاکید کردند که مقررات دولتی استرالیا کاغذبازی‌های اداری زیادی را بر دانشگاه‌های این کشور تحمیل می‌کند.

 

توضیحات وزارت علوم درباره ابطال بخشنامه افزایش سن بازنشستگی اساتید

اداره کل روابط عمومی وزارت علوم درباره انتشار خبری مبنی بر ابطال بخشنامه معاون وزیرعلوم برای افزایش سن بازنشستگی توسط هیات عمومی دیوان عدالت اداری توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

 

افزایش کمک هزینه‌های تحصیلی برای دانشجویان فرانسه

اتحادیه‌های دانشجویی فرانسه از اجرای یک سیستم اصلاح نظام آموزشی در این کشور خبر دادند مبنی بر اینکه طی دو سال آینده میزان کمک‌ هزینه‌های تحصیلی برای دانشجویان تا 18 میلیون یورو (معادل 417 میلیون دلار) افزایش خواهد یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!