اجتماعی
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی، عمر و حوادث نیروهای مسلح تا 8 میلیون تومان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با توجه به آثار مثبت و سازنده بیمه در نوسانات زندگی افراد تحت پوشش، از تمدید اقدامات بیمه‌ای سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح همچون سالهای گذشته خبر داد.

 

رییس سازمان نوسازی مدارس هشدار داد:یک سوم کلاس‌های درس با بخاری نفتی و گازی گرم می‌شوند

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه سیستم گرمایشی یک سوم کلاس‌های درس با بخاری نفتی و گازی است، گفت: استفاده از این سیستم‌های گرمایشی از نظر آموزش و پرورش مردود است و خطر بزرگی برای دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبر داد:پرداخت مابه‌التفاوت قیمت دارو به 10هزار بیمار/اعلام آخرین آمار از شکایات دارویی مردم

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از پرداخت کامل مابه‌التفاوت قیمت دارو به 10 هزار بیمار خبر داد و آخرین آمار شکایات دارویی مردم تهران را اعلام کرد.

 

/به حاشیه راندن دختران موجب افزایش فرزندآوری می‌شود؟/طرح «جامع جمعیت و تعالی خانواده» کارشناسی کافی ندارد

طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در چند ماه اخیر درمجلس شورای اسلامی مطرح بوده و در حال حاضر در دستور کار کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی برای بررسی است.

 

رییس مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان خبر داد:جمع‌آوری راهکارهای مناسب برای حل معضلات اوقات فراغت و سبک زندگی

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اعلام دریافت 120 مقاله علمی و پژوهشی در کنگره ملی اوقات فراغت و سبک زندگی جوانان، گفت: با توجه به موضوعات و مسائلی که امروزه جوانان با آن مواجه هستند، توانستیم با برگزاری این کنگره نقشه راهی برای دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تاثیر‌گذار در امور جوانان ترسیم کنیم تا نتایج این پژوهش‌ها مبنای عمل آنها قرار بگیرد.

 

عضو هیات مدیره جمعیت مامایی اعلام کرد:ایران، رتبه دوم سزارین در جهان/ آمار 100درصدی سزارین در بیمارستان‌های خصوصی ایران

عضوهیات مدیره جمعیت مامایی ایران با اشاره به اینکه برای کشوری چون ایران که در ارتقای انواع شاخص‌های سلامتی موفق بوده است، اینکه اکنون حائز رتبه دوم پس از برزیل و حائز رتبه اول در منطقه در زمینه سزارین باشد، ناراحت‌ کننده است، تاکید کرد: این در حالی است که 50 هزار مامای تربیت شده در سطح کشور و حتی دورافتاده‌ترین مناطق حاضر به ارائه خدمت‌ هستند.

 

IUCN اعلام کرد:تلاش دولت‌ها برای شفاف‌سازی درباره حفاظت از آب‌های آزاد

اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) در بیانیه جدیدی اعلام کرد: کشورهای عضو سازمان ملل دستیابی به یک توافق قانونی و بین‌المللی جدید با هدف حفاظت از تنوع‌زیستی در دو سوم از اقیانوس‌های جهان را که فراتر از قلمرو کشورهای خاص هستند، خواستار شدند.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان استان یزد خبر داد:تشکیل کارگروه ازدیاد جمعیت و اصلاح قوانین مغایر با آن

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام تشکیل کارگروه برنامه‌ریزی ازدیاد جمعیت، گفت: کارگروهی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای ازدیاد جمعیت و برنامه‌ریزی جهت اصلاح قوانین مغایر با افزایش جمعیت تشکیل شده است.

 

سرقت موتور با چاقو!

ماموران پلیس پایتخت سارق یک دستگاه موتورسیکلت را دستگیر کردند.

 

دستگیری منشی کلاهبردار

رییس پلیس فتای استان فارس از شناسایی و دستگیری یک منشی کلاهبردار در شیراز که اقدام به خالی‌کردن حساب مدیر شرکت خود کرده بود، خبر داد.

 

دستگیری اغفال‌کننده دختر جوان در اینترنت

رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات مازندران، از شناسائی و دستگیری متهم به اغفال دختر جوان و اخاذی 400 میلیون ریالی خبر داد.

 

دستگیری جیب‌بر مسافران BRT

ماموران پلیس پایتخت جیب‌بر مسافران اتوبوس‌های BRT را دستگیر کردند.

 

عملکرد مغز هنگام بی‌خوابی

مطالعات جدید می‌تواند به افراد مبتلا به بی‌خوابی توضیح دهد که چرا اغلب در طول روز حتی زمانی که شواهد عینی از یک مشکل شناختی وجود ندارد، تمرکز ندارند.

 

یک جراح چشم پزشک:خطر تخریب شبکیه با قرار دادن نوزاد در دستگاه افزایش می‌یابد

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به شیوع بیماری‌های چشمی در بین کودکان کشور اشاره کرد و گفت: قرار دادن نوزاد در دستگاه‌ها برای نگهداری و بهبودی برخی از بیماری‌ها خراب شدن شبکیه چشم آنان را به دنبال دارد که در کشور ما در حال شایع شدن است.

 

یک متخصص ارتوپد: قرار گرفتن در معرض نور آفتاب پوست را برای ساختن ویتامین D تحریک می‌کند

یک متخصص ارتوپد گفت: پوکی استخوان یا استئوپورز از بیماری نسبتا شایع در جوامع بشری است و از ویژگی بارز آن کاهش استحکام استخوان است.

 

قالیباف:به مدیریت جهادی در شهرداری تهران افتخار می‌کنیم

شهردار تهران با بیان اینکه در 8 سال گذشته مدیریت جهادی بر شهر تهران حاکم بوده اما برخی با زیرپا گذاشتن انصاف این مدیریت را مدیریت کارگاهی نامیده‌اند، گفت: امروز 50 کیلومتر ساخت مترو در مسیر فرودگاه امام (ره) آغاز شده که 70 درصد آن طی 9 ماه گذشته انجام شده است.

 

آیا حجامت درمانگر دردهاست؟

یک متخصص طب سنتی ایران حجامت را به عنوان یکی از راههای حفظ تندرستی عنوان کرد و افزود: افراد باید پاکسازی‌هایی را انجام دهند تا تندرست بمانند و یا اگر دچار بیماری شدند بتوانند سریع تر به سلامتی بازگردند.

 

تصادف مرگبار پراید در «تلو» +‌ تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه پراید با یک کامیون و یک تریلی در شمال شرق پایتخت خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!