صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

کرمانشاهی به ایسنا خبر داد:میانگین تعرفه‌های واردات نصف شد / آخرین اقدام انجام شده برای الحاق ایران به WTO

معاون کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه ایران تا سال گذشته از نظر بالا بودن میانگین تعرفه‌های واردات کالا سومین کشور دنیا محسوب می‌شد، افزود: از ابتدای سال جاری میانگین تعرفه‌های واردات در ایران از 27 به 13 درصد کاهش یافت که این باعث بهبود سیمای تجاری ایران در دنیا شده است.

 

اولویت اصلی ممانعت از افزایش بی‌رویه قیمت‌هاست11 کلید سیف برای مدیریت نظام بانکی کشور

رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی در شرایط کنونی باید نسبت به کنترل تورم و جلوگیری از افزایش بی رویه بهای کالاهای مصرفی اقدام و به عنوان اولویت اصلی به آنها توجه کند.

 

تهران - شمال آزادراهی که میزبان 8 وزیر شده است آخوندی: وعده‌ برای اتمام آزادراه تهران - شمال بی‌پشتوانه است

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیمانکاران زمان اتمام این پروژه را به حل مسائل مالی و حقوقی آن منوط کرده‌اند و هر گونه وعده‌ای در این زمینه بی‌پشتوانه و غیر فنی است.

 

نوبخت تاکید کرد: تسریع در انجام 3 هزار پروژه‌‏ نیمه تمام

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‏‌جمهور با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه‏‌های نیمه تمام گفت: تاکنون سه هزار طرح ناتمام در سطح کشور شناسایی شده است که دولت قصد دارد هرچه سریعتر از محل منابع موجود، طرح‏‌های ناتمام را تا پایان سال جاری و نهایتا تا سال آینده به بهره‏‌برداری برساند.

 

جدیدترین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز

ارزش طلا در ایران نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته کاهش یافت.

 

سایه سنگین فضای رانتی بر اقتصاد/ توقف ثبت سفارش، بهانه‌ای برای گرانی‌ها

ادامه روند توزیع کالاهای اولویت 10 ناشی از حجم بالای ذخیره این کالاها در انبار‌ها علامت سوال‌های بزرگی همچون میزان دقیق حجم کالای وارداتی در کشور و چگونگی به روز بودن این کالاها با وجود عدم ثبت سفارش را ایجاد می‌کند و شاید هم بیانگر واردات آنها به صورت انحصاری باشد!

 

محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور طی روزهای آینده اعلام شد

مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت‌های ترافیکی و تردد در جاده‌ها را از امروز شنبه نهم شهریور تا روز سه‌شنبه 12 شهریور اعلام کرد.

 

درآمد ماهانه مرزنشینان از فروش سوخت چقدر است؟

یکی از معضلاتی که هر دولتی با آن روبه‌رو است پدیده قاچاق است. قاچاق در دو حالت اتفاق می‌افتد؛ زمانی که کالا به صورت غیرقانونی به کشور وارد و از آن خارج می‌شود.

 

موج جدید انتصاب‌های وزیر نیروفلاحتیان کلید برق کشور را در دست گرفت/ تکلیف آب همچنان معلوم نیست

وزیر نیرو با صدور احکام جداگانه‌ای برخی معاونان اصلی خود را منصوب کرد تا این وزارتخانه ساختار جدید خود را در دولت تدبیر و امید بهتر بشناسد.

 

بهمنی تاکید کرد هیچ برداشت غیر قانونی از منابع بانک مرکزی نشده است

رییس کل سابق بانک مرکزی با بیان این‌که هیچ گاه برداشت غیر قانونی از منابع بانک مرکزی صورت نگرفته است، گفت: از 46 سال تجربه فعالیت بانکی طی مدت حضورم در بانک مرکزی استفاده کردم و با امکانات موجود بیش از این نمی‌شد کاری انجام داد.

 

وزیر ارتباطات خبر داد:افزایش25گیگابایتی ظرفیت پهنای باند/ تدوین برنامه جامع فیلترینگ/تلاش برای کاهش قیمت اینترنت

وزیر ارتباطات دولت یازدهم امروز در شرایطی که دو هفته از آغاز کارش می گذرد، برخلاف رویه معمول در وزارت ارتباطات به برگزاری نشستی مطبوعاتی با خبرنگاران پرداخته و به پاسخگویی به سوالات آن‌ها پرداخت.

 

شاقول قیمت مسکن رو به کاهش است

یک کارشناس مسکن معتقد است: شاقول قیمت مسکن رو به کاهش است و قطعا تا پایان سال با کاهش بیشتر قیمت مسکن مواجه خواهیم شد.

 

وزیر اقتصاد:ثبات نرخ ارز از قیمت آن مهم‌تر است/ مانع تلاطم در بازار می‌شویم

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر این‌که ثبات نرخ ارز نسبت به قیمت آن از اهمیت بیشتری برای فعالان اقتصادی برخوردار است، اظهار کرد: یکی از اهداف ما قطع وابستگی فعالیت‌های بخشی به بودجه دولت است.

 

مدیرعامل ایران ایر‌تور به ایسنا خبر داد:بیش از 60 درصد هواپیماهای کشور زمین‌گیر هستند

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر‌تور گفت: بیش از 60 درصد از 220 فروند هواپیماهای موجود در کشور که عمرشان به طور میانگین 22 سال است به دلیل فنی و لجستیگی زمین‌گیر هستند.

 

خبری از نرخ رشد صنعتی سال 91 نیست

در حالی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری چندی پیش نرخ رشد اقتصادی کشور را در سال گذشته منفی 5.4 درصد اعلام کرد که هنوز خبری از اعلام نرخ رشد صنعت و معدن کشور در سال قبل نیست.

 

رییس سازمان حفظ نباتات در پاسخ به ایسنا:کاهش 7000 تنی مصرف سم در بخش کشاورزی

رییس سازمان حفظ نباتات از کاهش 7000 تنی مصرف سم در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: سموم وارداتی باید از همه استانداردهای مشخص شده برخوردار باشند که حدود 80 درصد این سموم چینی، 15 درصد هندی و پنج درصد اروپایی هستند.

 

معاون وزیر راه:وزارت راه و بنیاد مستضعفان به آزادراه تهران - شمال جفا کرده‌اند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ در سال‌های گذشته وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان در تخصیص اعتبارات لازم به آزادراه تهران - شمال جفا کرده‌اند.

 

راهکار‌های کاهش قیمت خودرو اعلام شد

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران برخی راهکارهای کاهش قیمت خودرو را اعلام کرد.

 

رییس شورای رقابت تاکید کرد:تعرفه‌ی جدیدی برای مخابرات صادر نشده است

رییس شورای رقابت با بیان اینکه هیچ مصوبه‌ی قیمتی جدیدی برای شرکت مخابرات به تصویب نرسیده است، تاکید کرد: گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر در تعرفه‌ی تماس‌های شرکت مخابرات صحت ندارد.

 

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران:آیین‌نامه بیمه تکمیلی تامین اجتماعی محل ایراد است

عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه آیین نامه بیمه تکمیلی سازمان تامین اجتماعی محل ایراد است، گفت: وقتی سازمان تامین اجتماعی از سابقه و منابع بالایی برخوردار است چرا نباید خدمات درمانی ارائه کند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!