هنری
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

با تاکید بر لزوم بازنگری در شیوه پذیرش دانشجوی دکتریرییس اسبق دانشگاه تربیت مدرس: نباید سلیقه‌ها و نظرات شخصی در علم اعمال شود

رییس اسبق دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به بررسی نحوه پذیرش دانشجوی دکتری، گفت: دانشگاهی که در آن جناح سیاسی حاکم باشد علمی نیست، چرا که دانشگاه علمی دانشگاهی است که در آن تمام جناح‌ها وجود داشته باشد، اما علم بر اساس قواعد و ضوابط حاکم است، بنابراین نباید سلیقه‌ها و نظرات شخصی در علم اعمال شود.

 

مجوزی برای حضور "احمدی‌نژاد" در دانشگاه تربیت مدرس صادر نشده است

روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس با ارسال نمابری در خصوص برخی خبرها مبنی بر حضور محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت مدرس به عنوان سخنران در نشستی دانشجویی تاکید کرد که تاکنون مجوزی برای سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت‌ مدرس داده نشده است.

 

در بیانیه نشست روسای استانی دانشگاه پیام نور تاکید شدآمادگی روسای دانشگاه پیام نور برای هرگونه همکاری‌ آموزشی و دانشجویی در دولت یازدهم

روسای استانی دانشگاه پیام نور سراسر کشور در بیانیه نشست روسای این دانشگاه آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه آموزش عالی بر اساس سند چشم‌انداز و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید اعلام کردند.

 

تاسیس اولین شعبه بین‌المللی دانشگاه الازهر در مالزی

دانشگاه الازهر مصر اولین شعبه بین‌المللی خود را در مالزی تاسیس می‌کند.

 

اعطای خوابگاه به تمام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی دزفول

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با اشاره به اعطای خوابگاه به دانشجویان روزانه در چهار نیم‌سال تحصیلی، گفت: دانشگاه تعهدی برای واگذاری خوابگاه به دانشجویان شبانه ندارد.

 

غفلت در نگهداری، آفتِ دانشگاه‌های نروژ

به دنبال سال‌ها غفلت در نگهداری و بازسازی، حدود 40 درصد از ساختمان‌های دانشگاه‌های نروژ در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته‌اند.

 

پذیرش دانشجوی زیست فناوری پزشکی از مهرماه در دانشکده پیراپزشکی لنگرود

‌رییس دانشکده‏‌ پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شهرستان لنگرود از اخذ مجوز راه‏‌اندازی رشته زیست فناوری پزشکی (بیوتکنولوژی پزشکی) و پذیرش دانشجو در این رشته خبر داد.

 

در بیانیه نشست روسای دانشگاه‌ها تاکید شد:رشد فکر دینی در دانشگاه‌ها و زمینه سازی برای گسترش زبان فارسی

در بیانیه پایانی اولین نشست روسای دانشگاه‌ها مراکز آموزشی پژوهشی و فناوری در دولت یازدهم که در شروع به کار دولت تدبیر و امید بر رشد فکر دینی در دانشگاه‌ها و سمت دهی آموزش‌ها به سوی کارآفرینی و استفاده از راه‌های میانبر برای وصول به علم نافع تاکید شد.

 

تلاش دانشگاه‌های کانادا برای جذب دانشجویان هندی

نمایندگان 9 دانشگاه کانادایی با حضور در هندوستان خواستار جذب دانشجویان هندی به کانادا به عنوان مقصد اولیه آنها برای تحصیلات تکمیلی شدند.

 

مدیر امور حقوقی دانشگاه زنجان تاکید کرد:تاسیس پردیس‌های دانشگاهی با هدف جلوگیری از خروج دانشجو از کشور

مدیر امور حقوقی دانشگاه زنجان گفت: جلوگیری از خروج دانشجو از کشور هدف تاسیس پردیس‌های دانشگاهی است.

 

تقویت دانشگاه‌های زنان در پاکستان

«کمیسیون آموزش عالی پاکستان» با تاکید بر افزایش ظرفیت‌ها برای تاسیس دانشگاه‌های ویژه زنان به حمایت‌های خود از تقویت دانشگاه‌های زنان در سراسر کشور ادامه می‌دهد.

 

انتقاد یک استاد از وضعیت نامناسب آموزش عالی در دانشگاه‌های کرمانشاه

یک استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: استان کرمانشاه از نظر آموزش عالی به ویژه تحصیلات تکمیلی با توجه به اینکه سرعت رشد آهسته‌تری نسبت به دانشگاه‌های برخی دیگر از استان‌ها دارد، در حال جدا شدن از دانشگاه‌های متوسط کشور است.

 

کنکورِ بدون قبولی در لیبریا!

نظام آموزشی در سرزمین جنگ‌زده لیبریا، سراپا نابسامانی است تا جایی که اخیرا در یکی از آزمون‌های ورودی دانشگاه این کشور نیز در کمال تعجب هیچ‌ یک از داوطلبان موفق به قبولی در «دانشگاه دولتی لیبریا» نشدند.

 

اعزام 37 گروه جهادی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا به روستاهای محروم

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی همدان از اعزام 37 گروه جهادی از ابتدای تابستان تاکنون به روستاهای محروم استان خبر داد و گفت: 20 گروه جهادی دیگر تا پایان شهریور ماه از دانشگاه‌های بوعلی سینا، آزاد، پیام نور و صنعتی همدان، همچنین دانشگاه‌های نهاوند به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

 

آغاز کلاس‌های سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی بهبهان از 23 شهریور ماه

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به زمان انتخاب واحد ترم جدید از 17 شهریورماه، از ورود حدود 500 دانشجوی جدید در مهرماه و پذیرش دانشجو در هشت رشته جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از مهرماه خبر داد.

 

چهار وظیفه کلیدی وزارت علوم از نگاه توفیقی

توفیقی گفت: آرامشی که زمینه فعالیت‌های علمی است باید در دانشگاه‌ها وجود داشته باشد و در عین حال فضای باز سیاسی، نشاط سیاسی و فضای تبادل نظر نیز برقرار باشد و زمانی که این مسایل را تشویق می‌کنیم باید محیطی امن برای ایجاد این فضا به وجود آوریم که در حال حاضر نیز این گونه است و باید تقویت شود.

 

دانشگاه شهید باهنر جزء 10 دانشگاه برتر کشور است

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: این دانشگاه دارای 600 عضو هیات علمی است که از این تعداد 55 نفر دارای درجه استاد تمام و 105 نفر دارای درجه دانشیاری هستند.

 

راه‌اندازی رشته فیزیک با گرایش اتمسفر برای اولین بار در کشور

برای اولین بار در کشور رشته فیزیک با گرایش اتمسفر در دانشگاه رازی دانشجو می پذیرد.

 

تجهیز کتابخانه خوابگاه‌های دانشجویی دانشکده‌های مرند و اهر

مدیرفرهنگی دانشگاه تبریز از تجهیز کتابخانه خوابگاه های دانشجویی دانشکده‌های شهرستان مرند و اهر وابسته به دانشگاه تبریز با کتاب‌های با موضوعات علمی، ادبی، فرهنگی و سیاسی خبر داد.

 

پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه اصفهان در مقطع تحصیلات تکمیلی

پردیس دانشگاه اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای نیمسال اول ۹۳-۱۳۹۲ دانشجو می پذیزد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!