اقتصادی
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

آزادراه تهران - شمال اولین پروژه بازدیدی وزیر راه افتتاح قطعه یک آزادراه تهران - شمال تا 18 ماه دیگر

صبح امروز وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونانش از روند ساخت قطعه اول آزادراه تهران – شمال بازدید کرد.

 

انباشت کالاهای اساسی در گمرک به دلیل مشکلات تامین ارز/ مسوولان تدبیری بیندیشند

مشکل تامین ارز کالاهای اساسی، ترخیص این کالاها از گمرک را با مشکل مواجه کرده است. این در حالی است که با ادامه این روند احتمال کمبود این کالاها در ماه‌های آینده وجود دارد، کماکان که در روزهای اخیر بازار شاهد کاهش عرضه این کالاها بوده‌ است.

 

قیمت میوه میادین تا رسیدن به مغازه‌ها چقدر تغییر می‌کند+ریز قیمت‌ها

میادین میوه و تره بار مرکز عرضه عمده میوه برای مصرف کنندگان خرد و مغازه داران به حساب می آید که مانند دیگر مراکز عرضه قیمت عرف روزانه دارند.

 

معاون بانک مرکزی به ایسنا اعلام کرداز سرگیری برخورد بانک مرکزی با موسسات اعتباری بدون مجوز

در پی فعالیت برخی موسسات اعتباری بدون مجوز معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: به زودی به روند فعالیت این موسسات رسیدگی کرده کار را دوباره شروع می کنیم.

 

قیمت خانه طی برنامه 100 روزه کاهش نمی‌یابد

یک عضو سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به برنامه 100 روزه اقتصادی دولت گفت: با یک برنامه و مدت زمان معین به برنامه‌ریزی کاهشی قیمت آن هم در بخش مسکن نمی‌رسیم و ابتدا باید به جای مهار تورم موجود در اقتصاد، اشتغال تامین شود که مسکن نیز تحت تاثیر این امر قرار می‌گیرد.

 

پژویان در گفت‌وگو با ایسنا:تنها مرجع اعلام انحصاری بودن یک بازار شورای رقابت است

رییس شورای رقابت تاکید کرد: برای چندمین بار اعلام می‌کنم تشخیص این‌که یک بازار انحصاری هست یا نیست تنها در حوزه اختیارات شورای رقابت است و هیچ نهاد و سازمانی از نظر قانونی حق ورود به این حوزه را ندارد.

 

بر خلاف اطلاعیه منتشر شده در شرکت عمران پردیس؛مدیرعامل شرکت عمران پردیس: متقاضیان مسکن مهر حذف نمی‌شوند

درحالیکه شرکت عمران شهر جدید پردیس طی اطلاعیه‌ای نسبت به حذف متقاضیان مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل نکردن موجودی تا پایان شهریور هشدار داده است، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: هیچ یک از متقاضیان فازهای 8 و 11 مسکن مهر پردیس حذف نمی‌شوند و زمان مشخصی برای آخرین مهلت پرداخت واریز متقاضیان اعلام نشده است!

 

تابلوی ورود ممنوع جلوی پورشه و مازراتیجدیدترین فهرست خودروهای مجاز وارداتی امسال اعلام شد

سازمان توسعه تجارت جدیدترین فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات در سال 92 را منتشر کرد که براساس آن تاکنون 102 خودرو مجوز واردات به بازار ایران را بدست آورده‌اند.

 

کرباسیان: دولت با محدودیت منابع مالی روبه‌روست

معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه کشور و دولت با محدودیت منابع مالی مواجه است، تصریح کرد: باید در چارچوب قانون و مقررات، مسیرهای متنوعی را برای تامین منابع مالی طرح های توسعه ای در پیش گرفت.

 

سخت‌ترین هفته بورس تهران/ صعود و سقوط شاخص بورس از سه قله

بورس تهران درحالی هفته گذشته را به پایان رساند که صعود شاخص به دو قله‌ جدید و سپس سقوط ناگهانی آن از سه قله، هفته‌ عجیب و دشواری را برای تالار شیشه‌ای رقم زد؛ به طوری که موجب نگرانی سهامداران و تشکیل صف‌های فروش در تمامی شرکت‌ها شد.

 

تقلب در طلای سرخ با چربی و عسل!راه‌های شناسایی زعفران خالص از تقلبی

افزایش وزن زعفران با استفاده از آغشته کردن این گیاه به چربی، عسل و... حرفه‌ای‌ترین روش تقلب در فروش زعفران است و رنگ کردن قسمت‌های سفید این گیاه با رنگ طبیعی زعفران محترمانه‌ترین شیوه در تقلب طلای سرخ است که برای مصرف‌کنندگان به راحتی قابل تشخیص نیست.

 

خودروی چینی - ژاپنی در ایران تولید می‌شود

یک خودروی چینی که با استفاده از پلت‌فرم کپی شده یک خودروی ژاپنی طراحی شده است توسط یکی از خودروسازان بزرگ داخلی تولید خواهد شد.

 

کارنامه تجارت خارجی ایران در پنج ماهه 92صادرات 15.1 میلیارد دلار ؛ واردات 16.3 میلیارد دلار

تازه‌ترین گزارش گمرک ایران نشان می‌دهد که در پنج ماهه امسال صادرات غیرنفتی به 15 میلیارد و 192 میلیون دلار و واردات کشورمان به 16 میلیارد و 307 میلیون دلار رسید.

 

نوسان قیمت طلا در بازار جهانی

انتشار آمار اقتصادی بهتر از حد مطلوب در آمریکا از یک سو و احتمال مداخله نظامی این کشور در سوریه، طلا را در بازار جهانی با نوسان قیمت روبرو کرد.

 

تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازییک ملک و دو پادشاه؛ وزیر ICT دبیر شورای عالی فضای مجازی می‌شود؟!

از قدیم گفته‌اند که دو پادشاه در یک ملک نگنجند اما با این حال سرزمین ICT کشور یک سال و اندی است که دو پادشاه دارد و پس از گذشت یک سال به نظر می‌رسد این موضوع طرح نکاتی را از سوی دست‌اندرکاران مختلف به دنبال داشته است.

 

طی پنچ ماه امسال صورت گرفت افزایش 16 درصدی وقایع جاده‌ای

مدیر کل مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد: وقایع جاده‌ای در پنج ماه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

 

مدیرعامل مخابرات ایران در گفت‌وگو با ایسنا:افزایش 60 تا 100 درصدی قبض‌های تلفن ثابت را قبول نداریم

وزیر ارتباطات می گوید در صورت اجرای طرح هم‌کدسازی تلفن ثابت در استانهای مختلف، هزینه‌های کاربران 60 تا 100 درصد افزایش پیدا می‌کرد و به همین دلیل بود که جلوی اجرای این طرح گرفته شد اما در این زمینه مدیرعامل مخابرات ایران نظر دیگری دارد.

 

کارگران از وزیر کار می‌خواهند ...کارگران برروی حرف‌های وزیر حساب باز کردند

بیش از یک هفته از استقرار وزیر کار در ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گذرد، استقراری که در پی مراسم تودیع و معارفه وی و اسدالله عباسی و با حضور معاون اول رییس جمهوری صورت گرفت، حالا به نظر می‌رسد با استقرار علی ربیعی در دفتر کارش پیگیری مطالبات کارگران وارد مرحله تازه‌ای شده باشد.

 

هزینه‌های تولید خودرو در ایران بالاست

مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: برخلاف ادعاهای صورت گرفته مبنی بر گران بودن قیمت خودرو در ایران باید گفت که نه قیمت بلکه هزینه‌های تولید خودرو در ایران بالا است.

 

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد:حمایت از مشاغل خانگی از سیاست‌های اشتغالزایی دولت

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سفر به استان سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه اشتغال استان گفت: حمایت از مشاغل خانگی از سیاستهای اشتغالزایی دولت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!