اجتماعی
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

هیچ جریان سیاسی حق حاکمیت بر آموزش و پرورش را نداردنظر فانی درباره تعطیلی پنجشنبه مدارس

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: در ژاپن مقرر شد، یک روز تعطیل و به امور فوق برنامه پرداخته و به موازات آن یک ششم محتوای کتب کاسته شود، اما این امر در ایران بدون کاهش محتوای کتب درسی و تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه انجام شد.

 

افتتاح 42 اردوگاه و پایگاه امدادیپاسخ فقیه درباره رفتنش به بهزیستی؛ فعلا در هلال‌احمرم

رییس جمعیت هلال‌احمر از افتتاح همزمان شش اردوگاه و 36 پایگاه امدادی در هلال‌احمر خبر داد.

 

تصویب و ارسال تفریغ بودجه 90 و 91 شهرداری تهران برای وزارت کشور و سازمان بازرسی

شورای شهر تفریغ بودجه 90 و 91 شهرداری تهران را تصویب و آن را برای سازمان‌ بازرسی کل کشور و وزارت کشور ارسال کرد.

 

حاشیه‌های آخرین جلسه علنی شورای سوماز بازی با میکروفون‌ تا حرف‌های درگوشی‌ شیبانی با قالیباف

جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور اکبر ترکان - مشاور عالی رییس‌جمهور، فضای متفاوت یافته بود که شاید به همین دلیل و البته بررسی تفریغ بودجه 90 و 91 شهرداری تهران، پای شهردار تهران را نیز به آخرین جلسه علنی شورا باز کرد.

 

تعرفه شهریه مهدهای کودک سراسر کشور + جدول

پس از افزایش شهریه مهدهای کودک در مراکز استان‌ها و نیز شهرستان‌های کشور که به ترتیب و به طور متوسط در سال جاری 26.5 و 25 درصد اعلام شد، جدول تعرفه شهریه مهدهای کودک تمام وقت، نیمه وقت و شبانه روزی سراسر کشور منتشر شد.

 

63 مجوز برای تاسیس مدرسه شاهد در سال جاری صادر شدشهریه مدارس شاهد در سال تحصیلی جدید/ شرایط ورود به مدارس شاهد

مدیرکل مدارس شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال 1363 مدرسه فعالیت خواهند داشت، گفت: مجوز 63 مدرسه جدید برای مهر 91 صادر شده است.

 

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خبر "رها کردن یک بیمار" / بیمار مرخص شده بود نه رها

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن ارایه توضیحاتی درباره برخی اخبار مبنی بر رها سازی بیماری در کنار بیمارستان امام در ساری، تاکید کرد: این بیمار پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شده است.

 

درخواست وزارت بهداشت برای ارسال لایحه "ترویج تغذیه با شیر مادر"به مجلس

رییس اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت در پاسخ به سوال ایسنا درباره تکلیف افزایش مرخصی زایمان مادران با توجه به لغو بخشی از مصوبات دولت دهم تا بررسی مجدد آنها، گفت: از آنجا که اقدامات مربوط به لایحه ""ترویج تغذیه با شیر مادر و حمایت از مادران در دوران شیردهی" در دولت قبل تقریبا به پایان رسید، به عنوان ساختار تخصصی سلامت کودکان کشور ترجیح‌مان آن است که مرخصی زایمان، شیردهی و پرورش کودک نیز در قالب همین لایحه برای تصویب نهایی به مجلس ارسال شود.

 

سهم 3200 میلیاردی بیمه‌ها برای عبور از بحران قیمت‌گذاری داروهشدار زالی؛ ایران در رتبه دوم مصرف خودسرانه دارو در آسیا

رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه متاسفانه ایران بعد از کشور چین در رتبه دوم مصرف خودسرانه دارو و در جهان در رتبه دوازدهم قرار دارد، عنوان کرد: بالاترین مصرف خودسرانه دارو مربوط به حوزه آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای استروئیدی بوده است.

 

وزیر بهداشت خبر داد:برگزاری جلسه ساماندهی وضعیت دارویی کشور با حضور معاون اول

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، به منظور رفع مشکلات دارویی کشور خبر داد.

 

توقف صدورمجوز مراکز مشاوره ازدواج فرصتی برای سایتهای غیرمجازمعاون فرهنگی وزارت جوانان:‌ سایت‌های همسرگزینی باید تحت نظر مراکز مشاوره ازدواج درآیند

معاون فرهنگی و امور تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: ساماندهی سایت‌های همسریابی در حوزه وظایف وزارت ورزش و جوانان نبوده است و با توجه به نامه‌نگاری‌ها و اقداماتی برای برگزاری جلسه با اداره کل تطبیق قوانین مجلس، اگر مذاکرات به نتیجه برسد و آیین‌نامه اعتباربخشی مراکز مشاوره همچنان پابرجا باشد، سایت‌های همسرگزینی در ذیل وظایف مراکز مشاوره تعریف خواهد شد.

 

در صورت گذراندن دوره‌های امداد و نجات هلال‌احمر؛اعطای مدرک دانشگاهی به سربازان

رییس موسسه آموزش عالی جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه هیچ منع و محدودیتی با نیروی انتظامی نداریم، گفت: ناجا همواره یاور ماست.

 

به تاخیر انداختن آلزایمر با استفاده از دارچین

یک متخصص مغز و اعصاب گفت: سینامالدئید و اپیکاتشین دو ترکیب موجود در دارچین هستند که برای مقابله با آلزایمر مفید است.

 

‌IUCN اعلام کرد:رشد جمعیت آبچلیک‌های در معرض انقراض

اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) در بیانیه‌ جدیدی اعلام کرد: جمعیت «آبچلیک‌های منقار قاشقی» که جزو گونه‌های به شدت در معرض خطر انقراض هستند به واسطه تلاش‌ها و دخالت‌های به موقع حامیان محیط زیست در سال 2013 میلادی تا یک چهارم افزایش یافته است.

 

دفاتر و نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی کانون رونمایی می‌شود

مجموعه‌ای از 37 عنوان دفتر و نوشت‌افزار با نمادهای ایرانی و اسلامی طی آیین‌ ویژه‌ای در آستانه بازگشایی مدارس رونمایی می‌شود.

 

پوران درخشنده:فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» زنگ خطری برای توجه والدین به فرزندانشان

کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» گفت: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که کودک نتواند خصوصی‌ترین مطالب زندگی خود را به والدین بگویند. آنان باید اولین دوست فرزند خود باشند.

 

کدام دستگاه‌ها امسال از ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتبار کمکی دریافت می‌کنند؟

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار کمکی ستاد به 15 دستگاه‌های فرهنگی و پیشگیری خبر داد.

 

رهاکردن نوزاد 11 ماهه در خیابان

رییس بیمارستان امام‌خمینی(ره) خاش از خدمات‌دهی به نوزاد 11 ماهه رها شده در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

 

بهشت آسان به زیر پای مادران نرفتهاینجا مادری است که نامش در کتاب‌ها نیامده

ویکتور هوگو سال‌ها پیش در «بینوایانش» زنی را به ادبیات جهان معرفی کرد که به خاطر دخترش موهای سر و دندان‌هایش را فروخت، زنی که امروزه نماد فداکاری‌ مادران اروپایی شده و بسیاری حداقل در کودکی برای اقدام فداکارانه‌اش اشک‌ها ریخته‌اند.

 

ویژگی‌های یک کوله‌پشتی مناسب برای مدرسه

پزشکان و متخصصان ارتوپدی همواره تاکید دارند که اگر دانش‌آموزان به درستی از کوله پشتی خود استفاده نکنند یا وزن آن را متعادل نسازند، دچار آسیب‌های جسمی جدی خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!