دانشگاه
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

توفیقی:کارکنان هر دستگاه اجرایی مهمترین سرمایه آن هستند

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مسوولان گذشته آموزش عالی با حسن نیت خدمت کرده‌اند، تاکید کرد: باید نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را که در هر کار اجرایی وجود دارد، جبران کنیم.

 

مجوز دانشگاه احمدی‌نژاد در آستانه ابطال؟

یک مقام آگاه از برگزاری اولین جلسه‌ شورای انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در اواسط هفته جاری خبر داد و گفت: لغو مجوز تاسیس دانشگاه ایرانیان از سوی شورا تنها بستگی به نظر و یا اعتراض اعضای شورا خواهد داشت.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشگی تهران:نتایج آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی امروز اعلام می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران: از اعلام نتایج آزمون کتبی بورد تخصصی دندانپزشکی تا ساعت ۱۴ امروز خبر داد و گفت: ‌آزمون شفاهی نیز فردا برگزار می‌شود.

 

/طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه خوارزمی آغاز شد/بررسی پژوهش‌های فارغ‌التحصیلان کشورهای خارجی در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به افتتاح طرح ضیافت اندیشه اساتید در این دانشگاه، از بررسی پژوهش‌های فارغ‌التحصیلان کشورهای خارجی در دانشگاه خوارزمی خبر داد.

 

اقدامات دانشگاه رامین خوزستان برای رفع مشکل کمبود خوابگاه

معاون دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان با اشاره به مشکل کمبود ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: با مکاتبات انجام‌شده با سازمان سنجش جهت تعدیل میزان پذیرش دانشجویان بر اساس ظرفیت موجود و افزایش تراکم فضاهای خوابگاهی، ظرفیت خوابگاه‌ها ، تقاضای دانشجویان جدیدالورود را پوشش می‌دهد.

 

نتایج آزمون کارشناسی ارشد چهارشنبه اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 92 در عصر چهارشنبه - ششم شهریور خبر داد.

 

توضیحات مسلمی درباره خبر تعلیق قبولی بورسیه‌های 92

مدیر کل امور بورس وزارت علوم درباره خبر تعلیق قبولی بورسیه‌های 92 توضیحاتی براساس نامه سرپرست وزارت علوم خطاب به سازمان دانشجویان ارایه کرد و گفت: بر اساس نامه تا اطلاع ثانوی حکمی امضا نمی‌شود که برای سازمان بار مالی داشته باشد.

 

پرسش‌های دبیر اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی درباره دانشگاه احمدی‌نژاد

دبیر اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی درباره صدور مجوز دانشگاه جامع بین‌المللی به صاحب مجوزی محمود احمد‌ی‌نژاد چند پرسش را مطرح و اظهار امیدواری کرد که مسئولان ذیربط به آنها پاسخ بدهند.

 

افزایش رشته‌های مجازی دانشگاه سمنان

سرپرست آموزش الکترونیک (مجازی) دانشگاه سمنان گفت: پیگیری ها برای ایجاد رشته های الکترونیک (مجازی ) در این دانشگاه از مهرماه پارسال آغاز شده و تمامی زیرساخت های مورد نیاز هم مهیا شده است .

 

رییس دانشکده پیراپزشکی مشهد خبرداد: پذیرش دانشجو در مقطع PH.D اپتومتری

رییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارکرد: شرایط و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای پذیرش پنج دانشجوی مقطع PH.D اپتومتری مهیاست.

 

رشد بی‌سابقه دانشجویان خارجی در نروژ

دانشگاه‌های «برگن» و «استاوانگر» نروژ در سال تحصیلی جاری (2013-2014) شاهد رشد بی‌سابقه دانشجویان خارجی هستند.

 

پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: تعداد آثار ارسالی به پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 50 درصد افزایش یافته است.

 

استرس شغلی، درآمد نامناسب و کشیک‌های سنگین مهم‌ترین دغدغه دستیاران پزشکان

دوره دستیاری در علوم پزشکی دوره‌ای عملی و تکمیلی در تحصیلات آموزش عالی است که در بسیاری از کشورها پس از اخذ دکترای حرفه‌ای توسط پزشکان گذرانده می‌شود و دانش آموختگان این دوره به عنوان متخصص، با درجه تخصص رشته گذرانده شده وارد بازار کار می‌شوند. این پزشکان پس از پایان این دوره قادر خواهند بود در دوره فوق تخصص به تحصیل ادامه دهند.

 

دانشگاه بین‌الملل علوم پزشکی مشهد افتتاح می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی در مشهد 18 شهریور ماه افتتاح می‌شود.

 

هزینه‌های سنگین زندگی دانشجویی در فرانسه

بنا بر اعلام دو سازمان اصلی دانشجویی در فرانسه، دانشجویان این کشور در سال تحصیلی 2014-2013 میلادی شاهد افزایش 1.5 برابری هزینه‌های زندگی بیش از نرخ تورم هستند.

 

دانشگاه صنعتی قم در 3 رشته جدید دانشجو می‌پذیرد

وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری موافقت قطعی خود را از ایجاد 3 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی قم اعلام کرد.

 

راه‌اندازی 17 رشته جدید ارشد و دکتری در پردیش 2 دانشگاه زابل

شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو در هفت رشته در دوره دکتری و 10 رشته در دوره کارشناسی ارشد در پردیس 2 دانشگاه موافقت کرد.

 

محاکمه استاد تقلبی فروشنده دکترای جعلی در نیجریه!

دادگاه عالی فدرال «آبوجا»، پایتخت نیجریه رسیدگی به اتهام یک استاد تقلبی را که سال گذشته قصد داشت مدرک دکترای جعلی دانشگاه تقلبی خود را به یک معاون سابق و استاد واقعی دانشگاه «ایلورین» بفروشد، آغاز کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!