سیاسی
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

فرمانده کل سپاه:تحرکات تهدیدآمیزرابا تیزبینی رصدمی‌کنیم/نتیجه حوادث منطقه به نفع رژیم صهیونیستی نخواهد بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر آمادگی این مجموعه در برابر تهدیدات گفت: تحرکات تهدیدآمیز را با چشمان تیزبین خود رصد و دنبال می‌کنیم.

 

کمیسیون بهداشت با کاهش ساعت کار زنان شاغل دارای فرزند زیر 7 سال موافقت کرد

کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی بررسی لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل سرپرست خانوار که فرزند زیر هفت سال با معلولیت یا بیماری صعب‌العلاج دارند موافقت کرد.

 

/همراه با تدبیر، امید و اعتدال/حاضری: ساختارهای تخریب شده اصلاح شود/کارشناسی، جای تصمیمات نسنجیده را در دولت گرفته است

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: دولت باید بازسازی ساختارهای تخریب شده گذشته را در اولویت خود قرار دهد.

 

جانشین قرارگاه پدافند هوایی ارتش:در زمینه رادار و موشک به نتایج خوبی رسیده‌ایم/دانشگاه پدافند از اول مهر دانشجو می‌پذیرد

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: امروز این قرارگاه با استفاده از تجهیزات و دستاوردهایی که توسط جوانان پدافندی بدست آمده به عنوان یک اهرم باز دارنده در مقابل دشمنان ایستاده است.

 

انتظار داوود اوغلو از ایران و روسیه در خصوص سوریه

وزیر امور خارجه ترکیه گفت که انتظار دارد ایران و روسیه ابتکار را برای متقاعد کردن سوریه به پذیرش تحقیقات درباره استفاده از مواد شیمیایی به دست گیرند.

 

/همراه با تدبیر، امید و اعتدال/قزوینی: دولت با اولین مصوبات خود نشان داد که به شعارهایش پایبند است

یک عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) اظهار کرد: مصوبه دولت درباره رسیدگی به دریاچه ارومیه نشان‌دهنده وفاداری آقای روحانی به وعده‌های خود در زمان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است.

 

تاکید بر گسترش روابط تهران -مسقط در دیدار روحانی و سلطان قابوس

پادشاه عمان و رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه در مجموعه سعدآباد تهران دیدار و در خصوص گسترش روابط دوجانبه و مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

 

دبیرکل حزب موتلفه: برخی سعی در حاشیه‌آفرینی برای دولت جدید دارند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با ابراز تأسف از کاربرد سلاح شیمیایی توسط تروریست‌های سوری گفت: مسلمانان در سوریه با سلاح شیمیایی اسرائیل قتل‌عام می‌شوند و جامعه جهانی باید فکری برای این فاجعه بکند.

 

زاهدی:مجلس از اصولگرایان یا اصلاح‌طلبان عاری از افراط و تفریط حمایت می‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت و مجلس دو قوه مستقل از یکدیگر هستند که باید ضمن حفظ استقلال به یکدیگر کمک کنند.

 

جنبش امل اعلام کرد:زمان برگزاری مراسم سالروز ربایش امام موسی صدر مشخص نیست

جنبش امل اعلام کرد که مراسم سی‌وپنجمین سالروز ربایش امام موسی صدر و همراهانش به زمان دیگری موکول شده است.

 

مجلس تصمیم‌گیری در مورد مجازات قاچاق دارو را مراعا گذاشت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا وارز (اعاده شده از شورای نگهبان)،‌تصمیم‌گیری در مورد مجازات قاچاق دارو و فرآورده‌های خوراکی و آرایشی را مراعا گذاشته تا کمیسیون مربوطه در این زمینه بررسی بیشتری انجام دهد.

 

برنده مذاکرات سازش کیست؛ تشکیلات خودگردان، آمریکا یا رژیم صهیونیستی؟

آن چه این روزها در کنار حوادث مهم منطقه در سکوت کامل رسانه‌یی در جریان است، مساله مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطینی است که به گفته کارشناسان مساله فلسطین، هدف از طرح مجدد این مساله، آن هم در این دوره زمانی که منطقه آبستن بحران‌های بسیار است، بازی با زمان است. اما آیا این بازی با زمان به نفع فلسطینی‌ها و تشکیلات خودگردان است یا به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکا که به عنوان میانجی وارد عرصه شده است.

 

با تصویب مجلس؛مجازات قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای تعیین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز (اعاده شده از سوی شورای نگهبان) نحوه مجازات قاچاق کالاهای ممنوعی که سازمان یافته و حرفه‌ای انجام شود را تعیین کردند.

 

بیش از یک ماه از ربایش دیپلمات ایرانی در یمن گذشتبیم و امیدهای سفر هیات ایرانی به صنعا

هیاتی از ایران به سرپرستی مدیرکل امور ایرانیان وزارت خارجه فردا(دوشنبه) برای پیگیری سرنوشت دیپلمات ایرانی ربوده شده در صنعا، عازم یمن می‌شود.

 

سیدرضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی - نماینده پیشین مجلس - رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری شد.

 

سفر سلطان قابوس به تهران در راستای "تقویت روابط برادرانه"

دیوان پادشاهی عمان در بیانیه‌ای سفر سلطان قابوس به تهران را در راستای «تقویت روابط برادرانه» میان دو کشور خواند.

 

بروجردی: اگر مصر از تجارب ایران استفاده می‌کرد، جای مبارک و مرسی عوض نمی‌شد

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی، درگیر نمودن کشورهای اسلامی در جنگ داخلی و کشتار مسلمانان به دست خود آنهاست، اظهار کرد: اگر انقلاب مصر از تجارب ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره‌ می‌گرفت امروز جای مبارک و مرسی عوض نمی‌شد.

 

زارع‌زاده:رییس‌جمهور در معرفی وزرای باقیمانده به خطوط قرمز مجلس توجه کند

یک عضو مجمع نمایندگان استان یزد نسبت به عدم برخورد جدی با تخریب‌کنندگان خط لوله‌های انتقال آب کوهرنگ به یزد توسط مسئولان استان اصفهان انتقاد کرد.

 

در پی واکنش ایران به تخریب کاشی نوشته‌های فارسی مقبره نظامی انتشار اسکناس‌های منقش به تصاویر نظامی گنجوی در آذربایجان تکذیب شد

در پی انتشار اخباری درباره انتشار اسکناس‌های منقش به تصاویر اندیشمندان و دانشمندان از جمله تصاویر نظامی گنجوی، از ابتدای سال آینده میلادی در جمهوری آذربایجان، بانک مرکزی این کشور با انتشار اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

 

زارع: انتظار نیست 100 روزه وضعیت اقتصادی بهبود یابد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: گرانی، تورم و بیکاری طی چند سال اخیر فشار زیادی به مردم ایران وارد کرده است اما از طرف دیگر مردم نجیب و ولایت‌مدار ایران اسلامی آنقدر به این نظام وفادارند که این فشارهای اقتصادی را نادیده می‌گیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!