اجتماعی
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

رییس سازمان حفاظت محیط زیست نباید اهل زد و بند باشددلاور نجفی: انتخاب سریع رییس محیطزیست ضروری است/ بخشی ازمصوبات آخر دولت دهم باید ابطال شود

معاون اسبق سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست 10 درصد از بهترین عرصه‌های کشور را در اختیار دارد، گفت: کسی باید برای ریاست سازمان حفاظت محیط زیست انتخاب شود که اهل زد و بند برای واگذاری مناطق حفاظت شده نباشد.

 

مدیرکل نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی غذا و دارو خبر دادکاهش توزیع شیر فله‌ای در شهرستان‌ها/ درخواست از دامپزشکی برای کنترل عرضه شیر فله

مدیرکل نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو آخرین اقدامات انجام شده توسط این سازمان را در راستای پیگیری و نظارت بر توزیع شیر فله در شهرستان‌های کشور تشریح کرد.

 

صدور مجوز اولین "مرکز ترک الکل" کشور / الکلی‌ها یک ماه بستری می‌شوند

مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از صدور مجوز تاسیس اولین مرکز ترک الکل در کشور خبر داد و گفت: مجوز این مرکز که در تهران فعالیت خود را آغاز می‌کند به صورت پایلوت صادر شده و فعلا تا زمانی که شرایط و نتایج فعالیت این مرکز بررسی شود، مجوز دیگری صادر نخواهد شد.

 

منتخب شورای چهارم در فراکسیون اصلاح‌طلبان خبرداد:اعلام لیست نهایی کاندیداهای اصلاح‌طلب برای شهرداری/ارائه برنامه در روزهای آینده

منتخب مردم تهران در چهارمین دوره شورای شهر تهران محسن هاشمی، معصومه ابتکار، اصغر نصیری، صفدر حسینی، مصطفی سلیمی و محسن مهرعلیزاده را به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران معرفی کرد.

 

رییس پلیس مبارزه با قاچاق خبر داد:تشدید طرح کنترل قاچاقچیان سابقه‌دار

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا از تشدید طرح کنترل قاچاقچیان سابقه‌دار خبر داد.

 

گلایه‌های زیست‌محیطی یک استاد دانشگاه از بی‌توجهی به مسایل گیاه‌شناسی

یک گیاه‌شناس با بیان اینکه نباید محیط زیست را تنها از جنبه جانورشناسی مورد توجه قرار داد، افزود: متاسفانه برخی مسئولان کشور ما نسبت به مسائل گیاه‌شناسی توجه چندانی نداشته و محیط زیست را به معنای عام آن در نظر نمی‌گیرد.

 

کارشناسان مطالعات جوی دریافتندخاصیت اسفنجی استرالیا عامل افت سطح آب اقیانوس‌ها

دانشمندان و کارشناسان مدت‌ها است بر این باور هستند که تغییرات جوی و تشدید گرمای جهانی هوا عموما موجب افزایش سطح آب دریاها و اقیانوس‌ها می‌شود اما نتایج مطالعات اخیر در یک پژوهشگاه دولتی آمریکا نشان داد که این پدیده‌های جوی ناشی از انتشار گاز دی‌اکسید کربن بر اثر فعالیت‌های انسانی در واقع طی سال‌های 2011-2010 میلادی منجر به کاهش سطح آب دریاها و اقیانوس‌ها شده است.

 

حمله دختران بی‌پول به خانه پیرزن

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری چهار جوان که به انگیزه سرقت پیرزنی را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.

 

ابتکار: تشکل‌های مردم نهاد برای مقابله با آثار تحریم‌ها بر محیط زیست راهکار بیابند

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تشکل‌های مردم نهادی که در زمینه محیط زیست فعالیت می‌کنند با توجه به آثار مخرب تحریم‌ها بر طبیعت و محیط زیست راهکارهایی را پیدا کنند.

 

تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی مراکز وابسته به نیروهای مسلح ابلاغ شد

مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح از ابلاغ تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی مراکز وابسته به نیروهای مسلح خبر داد و گفت: در راستای اهداف سازمان و در جهت افزایش کارآمدی مراکز تشخیصی و درمانی وابسته به نیروهای مسلح و بخش خصوصی، ضوابط و تعرفه‌های جدید این مراکز در سال 92 ابلاغ شد.

 

پیش‌بینی آلزایمر 20 سال قبل از بروز علائم بیماری

پزشکان با توجه به نتایج یک آزمایش جدید ابراز امیدواری کردند که در آینده نزدیک بتوانند با انجام معاینات اولیه چشم، احتمال ابتلا به آلزایمر را از 20 سال قبل پیش‌بینی کنند.

 

برخورد مرگبار هوو با اتوبوس و تریلی در آزادراه قزوین-کرج

رییس‌ مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد مرگبار هوو با اتوبوس و تریلی در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

 

مهرعليزاده يكي از گزینه‌های شهرداری تهران مهرعلیزاده: شهرداری تهران نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است

یکی از گزینه‌های شهرداری تهران گفت: در شهرداری تهران نیازمند برنامه‌ریزی بلند مدت هستیم.

 

تحویل 67 پروژه جدید تا مهر 92 به آموزش و پرورش تهران

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از تحویل 67 پروژه جدیدالتاسیس در قالب 762 کلاس با 113 هزار و 470 مترمربع فضای آموزشی خبر داد.

 

رییس ستاد توانمند سازی شهرداری تهران خبر داد:اعطای مدرک فنی حرفه‌ای به فرزندان زنان سرپرست خانوار

رییس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: اولین دوره آموزشی تعمیرات موبایل در ستاد توانمندسازی شهرداری تهران به پایان رسیده است و با کسب مهارت لازم به آنها مدرک فنی حرفه‌ای اعطا خواهد شد.

 

ادعای بهزیستی بر ادامه صدور مجوز مراکز مشاور غیرقانونی استساماندهی سایت‌های همسریابی در حوزه فعالیت نظام روانشناسی نیست

مشاور رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اعلام اینکه تنها نهاد رسمی برای نظارت و صدور مجوز مراکز مشاوره، سازمان نظام روانشناسی است، گفت: ادعای سازمان بهزیستی مبنی بر ادامه روند صدور مجوز مراکز مشاور از سوی این سازمان غیرقانونی است.

 

حجت هم از شورای چهارم رفت

مهدی حجت شب گذشته با حکم محمدعلی نجفی، قائم مقام و معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد و به این ترتیب باید از حضور در شورای شهر تهران انصراف دهد.

 

هشدار مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی فسا: 66 نفر از 92 مصرف کننده قرص برنج می‌میرند/قرص برنج هیچ پادزهری ندارد

از 349 مورد مرگ ناشی از مسمومیت با عوامل شیمیایی ، 2.6 درصد از آنها ناشی از مسمومیت با قرص برنج بوده است.

 

مکمل‌های کلسیم در کاهش درد مفاصل بی‌تاثیرند

نتایج تحقیقات جدید تایید می‌کند که مصرف کلسیم و ویتامین D تاثیری بر کاهش دردهای مفصلی ندارد.

 

/مهدهای کودک‌ سازمانی؛ نیاز یا ضرورت/احیای مهدهای کودک‌ سازمانی اقدام خوبی برای آرامش خاطر زنان شاغل است

یک کارشناس کودک و خانواده با بیان اینکه احیای مهدهای کودک‌ وزارتخانه‌ها و ادارات اقدام خوبی برای آرامش خاطر زنان شاغل است، گفت: لازم است در این مهدها از حضور افراد توانمند بهره برده شود و تنها جنبه نگهداری از کودک را نداشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!