دانشگاه
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

 
 

اساسنامه الگوی موسسات غیرانتفاعی تصویب و ابلاغ شد

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصوبات اخیر شورای گسترش آموزش عالی در خصوص موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی را ابلاغ کرد.

 

"توفیقی" نیازی به جمع‌آوری امضا و طومار نداردتکذیب خبر «تحت فشار قرار دادن کارکنان وزارت علوم برای امضای طومار حمایت از توفیقی»

اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر تحت فشار قرار دادن کارکنان وزارت علوم برای حمایت از سرپرست این وزارتخانه کذب محض است.

 

هاشمی تاکید کرد:ضرورت افزایش حقوق دانشجویان دستیاری

وزیر بهداشت با بیان اینکه برای ارتقای حقوق دستیاران خبرهای خوبی در آینده داریم، گفت: اگرچه این حقوق مکفی نیست، ولی امیدواریم گشایشی در کار دستیاران ایجاد کند.

 

تجلیل از نیم قرن تلاش و خدمات «دکتر برقعی» با حضور خاتمی و هاشمی

مراسم نکوداشت و تقدیر از 50 سال خدمات صادقانه و خالصانه دکتر سید هبت الدین برقعی، عصر روز گذشته به همت شاگردان استاد و با حضور سید محمد خاتمی و وزیر بهداشت و جمع کثیری از اساتید بنام رشته گوش و حلق و بینی برگزار شد.

 

مشاور حقوقی ریاست دانشگاه پیام نور:دانشجویان حقوق از مدل استدلالی حضرت امام (ره) بی‌خبرند

مشاور حقوقی رییس دانشگاه پیام نور، گفت: جای خالی درس روش استدلالی در رشته حقوق دانشگاه‌ها کاملا محسوس است و متاسفانه دانشجویان رشته حقوق از مدل‌های استدلالی صحیح که یکی از مهم‌ترین مباحث موجود در این رشته است، بی‌خبرند.

 

ایجاد پردیس بین‌الملل دانشگاه الزهرا (س) در ارومیه

رییس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به تاسیس شعبه این دانشگاه در ارومیه، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد دانشگاه در استان‌های مرزی و مذهبی است و این موضوع رسالت ما را برای پیگیری ایجاد پردیس بین‌الملل در این استان به جهت امکان جذب بانوان مسلمان منطقه، جدی‌تر کرده است.

 

احمدی: موضوع مشکل‌داری در مورد "توفیقی" وجود ندارد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: اگر توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شود، مجلس سوابق علمی، پژوهشی و سیاسی وی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

پایان مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای تا سوم شهریور

مشاور عالی سازمان سنجش از پایان مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی‌ حرفه‌ای تا سوم شهریور ماه خبر داد.

 

کمر خانواده‌های آمریکایی زیر شهریه‌ سنگین‌ دانشگاه‌ها خم شد

نتایج مطالعات جدید در آمریکا نشان می‌دهد که 69 درصد خانواده‌های آمریکایی شروع به پس‌انداز پول برای تهیه شهریه سنگین دانشگاه‌های فرزندانشان کرده‌اند.

 

پایان مهلت ثبت‌نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته)

مشاور عالی سازمان سنجش از پایان مهلت ثبت نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی آموزش علمی و کاربردی مهرماه 92 خبر داد.

 

تدریس دروس اسلامی در دانشگاه‌های خارجی مالزی اجباری شد

ارائه درس «مطالعات اسلامی و تمدن آسیایی» برای دانشجویان دولتی و خصوصی مالزی اجباری شده که این مسئله شامل حال دانشکده‌های دانشگاه‌های خارجی نیز می‌شود.

 

توفیقی با اعلام آغاز فعالیت دانشگاه‌ها از نیمه شهریور:جلب مشارکت دانشگاهیان در تصمیم‌گیری‌ها/ استقلال دانشگاه‌ها به معنای خودمحوری نیست

سرپرست وزارت علوم به پرسش‌های ایسنا درباره زمان بازگشایی دانشگاه، تکلیف ریاست دانشگاه آزاد اسلامی،‌ حدود اختیارات و استقلال دانشگاه‌ها، وضعیت اعتباری دانشگاه‌ها و جایگاه فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه پاسخ داد.

 

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان:آغاز بکار مراکز دانشگاهی علمی کاربردی لرستان که متوقف شده بودند

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: مراکز دانشگاه‎های متوقف شده این استان که پذیرش دانشجویشان در دو سال گذشته متوقف شده بود، برای ترم جدید دانشجو می‎پذیرند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!