سياسي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

با حکم رییس جمهورفانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد

رییس جمهور در حکمی دکتر علی اصغر فانی را به عنوان «سرپرست وزارت آموزش و پرورش» منصوب کرد.

 

جعفرزاده:جامعه انتظار داشت همه وزرا رای اعتماد بگیرند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی رای مجلس به 15 نفر از وزرای کابینه حسن روحانی را رای بالا توصیف کرد و در عین حال گفت که به نظر می‌رسد عمده جامعه انتظار داشتند که همه کابینه رییس جمهور از مجلس تاییدیه بگیرند.

 

برچیدن کتیبه‌های فارسی از مقبره نظامی گنجوی!

کتیبه‌های مقبره نظامی گنجوی در جمهوری آذربایجان که مزین به اشعار فارسی این شاعر بزرگ ایرانی است برچیده شده و قرار است که زندگی‌نامه و ترجمه اشعار وی به زبان ترکی جایگزین آن شود. اقدامی که تلاش دولت آذربایجان برای تغییر هویت مفاخر فرهنگی ایران و جعل تاریخ محسوب می‌شود.

 

سلطان قابوس هفته آینده به تهران می‌آید

حسین امیرعبداللهیان از سفر هفته آینده سلطان قابوس پادشاه عمان به تهران خبر داد.

 

در نامه عارف به رئیس جمهور مطرح شدحمایت و پشتیبانی از دولت لازمه تأمین منافع ملی است

محمدرضا عارف در نامه‌ای به حجت‌السلام دکتر حسن روحانی با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به اکثریت وزرای پیشنهادی، حمایت و پشتیبانی از رئیس و اعضاء کابینه را لازمه تأمین منافع ملی دانست و اظهار امیدواری کرد که دولت با تکیه بر ظرفیت‌های قانونی و استفاده از حسن روابط و تعامل سازنده با مسئولان بلند پایه کشور در تحقق مطالبات به حق مردم که تفکر اصلاح طلبی و اعتدال را برگزیدند، موفق باشد.

 

عسگراولادی: چرخش در حکومت ها براساس مشیت الهی صورت می گیرد

حبیب الله عسگراولادی با بیان این‌که چرخش در حکومت براساس مشیت الهی صورت می گیرد، گفت: چرخش قدرت در دولت‌ها تنها به ظاهر به تدبیرهای بشری متکی است.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:مطالبه پول از خانواده‌ای که بیمارشان در اورژانس منتظر درمان است، توجیه‌پذیر نیست

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نگاه سیاسی به اقدامات صنفی قشری را که نقشی سازنده و سلامت جامعه دارند، بی‌صفایی دانست و گفت: آرامش روحی پزشکان سلامت جسمی جامعه را به همراه دارد.

 

با اشاره به انتصاب صالحی‌امیری به عنوان سرپرست وزارت ورزش؛اسداللهی: وزیر ورزش و جوانان لزوما نباید سابقه ورزشی داشته باشد

یک عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب سیدرضا صالحی امیری به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» از سوی رییس‌جمهور، گفت: کسی که مدیریت این وزارتخانه را بر عهده می‌گیرد باید برنامه‌های راهبردی خود را منطبق با دغدغه‌های جامعه و ضرورت‌های این حوزه به مجلس ارائه کند.

 

دام جدید قاچاقچیان انسان برای پناهجویان در استرالیا

یک هفته نامه استرالیایی گزارش داد که قاچاقچیان انسان روش جدید و گران بهایی را برای مشتریان پناه‌جوی خود تدارک دیده‌اند؛ و در ازای دریافت مبالغ هنگفت آن‌ها را با ویزای تقلبی گردشگری به استرالیا می‌برند.

 

قاضی‌پور: منتظر عملکرد دولت جدید درخصوص دریاچه ارومیه هستیم

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پیگیری و جلوگیری از خشک شدن دریاچه ارومیه توسط دولت جدید، اظهار کرد: دکتر روحانی رئیس جمهور محترم قول‌های مساعدی برای حل مساله دریاچه ارومیه داده‌اند که در این راستا منتظر عملکرد دولت در آینده نزدیک هستیم.

 

در گفت‌وگو با ظریفتاکید اشتون بر لزوم گفت‌وگوهای اساسی با ایران که فورا به نتایج ملموسی برسد

کاترین اشتون در تماسی تلفنی ضمن تبریک به محمد جواد ظریف، از وزیر امور خارجه جدید ایران خواست گفت‌وگوها درباره برنامه هسته‌یی را از سر بگیرد.

 

انتقاد سفیر ایران از بازرسی هواپیماهای ایرانی در عراق

سفیر کشورمان در بغداد از دولت عراق به دلیل اجبار هواپیماهای ایرانی برای فرود در این کشور و انجام بازرسی‌ها از آن، انتقاد کرد و گفت که این اقدام با سطح روابط دو کشور سازگاری ندارد.

 

آیا سوالات باقیمانده نمایندگان از وزرا با تغییر دولت مطرح می‌شود؟

یک عضو هیات رییسه مجلس درمورد نحوه طرح سوالات نمایندگان از وزرای دولت قبلی که هنوز در صحن علنی مطرح نشده است، توضیح داد.

 

پشنگ:رای قاطع به وزرا، حمایت مجلس از دولت تدبیر و امید بود

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با دقت‌ در اصول در جریان رای اعتماد به دولت آقای روحانی معیارها و ملاکهای انتخاب وزیران صالح را رعایت کرد.

 

پیازداغ افکار محافظه‌کارانه، عامل رای ممتنع نمایندگان

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: معمولا افراد متشرع که بیش ازحد در فکر کردن و تصمیم‌گیری‌شان محتاط و ملاحظه‌کار هستند رای ممتنع می‌دهند و این به معنای داغ بودن بیش ازحد پیازداغ این افراد است.

 

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان:برخی اظهارات نمایندگان بی‌انصافی بود/مجلس می‌تواند از طریق نظارت، با دولت تعامل داشته باشد

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان اظهار کرد: با مشاهده جلسات علنی مجلس در صداوسیما شاهد بودیم که برخی از نمایندگان در نهایت بی‌انصافی مباحثی را مطرح می‌کردند که دون شأن مجلس و نمایندگان آن بود.

 

هروی: اضلاع حیات سیاسی- اجتماعی کشور از تریبون مجلس به منصه ظهور رسید

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، رای اعتماد مجلس به کابینه را سند افتخار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اینکه اکثریت وزرا از مجلس رای اعتماد گرفتند نشان می‌دهد تعامل جدی و مستحکم‌تری میان دولت و مجلس وجود دارد.

 

آصفری:مجلس منتظر ارایه لایحه‌ای برای ایجاد سازمان مدیریت است

نماینده مردم اراک در مجلس گفت که اگر دولت لایحه‌ای برای ایجاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارایه نکند نمایندگان طرح مربوط به ایجاد این سازمان را در روال کاری قرار می‌دهند.

 

احمدی: انتخاب توفیقی را به فال نیک می‌گیریم

یک عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در ارزیابی از انتخاب توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به نظر می‌رسد آقای رئیس جمهور با معرفی سرپرست وزارت علوم و یا ورزش جوانان قصد دارد فضای مجلس را ارزیابی کند.

 

در گفت‌وگو با ایسناسلطان‌شاهی: بدون شهرک‌سازی ماهیت اشغال‌گری‌ رژیم صهیونیستی متوقف می‌شود

دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری، کوتاه نیامدن صهیونیست‌ها از بحث شهرک‌سازی‌ها را تلاش این رژیم برای از بین بردن و مخدوش کردن تمامیت ارضی فلسطین دانست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!