هنري
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

ملک‌زاده: کماکان در خدمت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستم

در حالی که امروز برخی رسانه‌ها از انتصاب محمدعلی نجفی به‌عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر دادند، محمدشریف ملک‌زاده که هنوز ریاست این سازمان را برعهده دارد، با برگزاری یک مراسم، از «سند ملی توسعه‌ی صنایع دستی» رونمایی کرد.

 

خانه‌ی شیرکو بی‌کس موزه می‌شود

خانه‌ی شیرکو بی‌کس، شاعر فقید کُرد، در شهر سلیمانیه موزه می‌شود.

 

درخواست حامد بهداد از رییس‌جمهور

حامد بهداد با بیان اینکه احوال سینما خوب نیست، آرزو کرد که صف‌های سینما دوباره طولانی شوند و مردم با سینما‌ آشتی کنند.

 

در یک یادداشت مطرح شد:کدام معمار می‌تواند بر نگرانی دوست‌داران میراث فرهنگی غلبه کند؟

«اینک وضعیت این سازمان ادغام شده و نشده مانند زمینی است که هر کس در گوشه‌ای از آن چاله‌ای کنده تا پی ساختمان باشد و گاه یک یا دو طبقه در گوشه‌ای ساخته یا تخریب شده است.»

 

«سومین روز جشنواره موسیقی مقاومت»خواننده پاپ از مردم خواست تا برای پدرش دعا کنند/ غیبت حاج صادق آهنگران

آخرین روز جشنواره موسیقی مقاومت شامگاه گذشته(25 مردادماه) با اجرای چند خواننده پاپ، اجرای گروه‌های نظامی و...سپری شد.

 

سفر افسانه‌یی یک لیتوانیایی به «پرشیا»کشوری که آرزو دارم به آن برگردم

«وارد خاک باستانی «پرشیا» شدم. روسری به سرم بند نمی‌شد و زیبارویان پر رمز و راز سیاه‌پوش با کنجکاوی دزدکی به من نگاه می‌کردند، سپس لبخند می‌زدند تا این‌که سرانجام به من گفتند؛ خانم، کمکت کنیم؟»

 

ارتباط واژه‌های فرهنگستان با جان انسان‌ها!

یک پزشک معتقد است، چون دانشجویان پزشکی مسؤول حفظ جان انسان‌ها هستند‌، نمی‌توان در ترجمه متون پزشکی از معادل‌های فارسی که برای دانشجویان نامأنوس‌اند، استفاده کرد.

 

"راندن خودی‌ها از تلویزیون اولین سیاست‌گذاری غلط صداوسیماست"اشکان خطیبی: چرا سال‌هاست رضا عطاران و مهران مدیری در تلویزیون کار نمی‌کنند؟!

اشکان خطیبی درباره‌ی اینکه آیا با وجود کمبود بودجه در صداوسیما و خط قرمزهای موجود، توان مقابله با سریال‌های ماهواره‌یی وجود دارد؟ معتقد است: اگر توان رقابت‌ با سریال‌های ماهواره‌ای وجود نداشت، مردم سریال‌هایی مثل «قهوه تلخ» و «ویلای من» را نمی‌خریدند تا نگاه کنند.

 

«جشنواره‌هایی برای تمام فصول»کامبیز درم‌بخش: سطح برگزاری جشنواره‌ها همه جای دنیا پایین آمده است

کامبیز درم‌بخش برگزاری جشنواره‌های تجسمی را برای تشویق هنرمندان به کار مفید دانست و موفقیت این جشنواره‌ها را در گرو تعامل مناسب مدیران و هنرمندان عنوان کرد.

 

نگاهی به مشکل تبلیغ دروغین تورهای گردشگری در روزنامه‌ها

هر روز که روزنامه‌ها را باز می‌کنید، می‌توانید انواع تبلیغات تورهای داخلی و خارجی را در آن‌ها ببینید. شما با اعتماد به این تبلیغات، با آژانس مورد نظر تماس می‌گیرید و تور دلخواه‌تان را درخواست می‌کنید؛ اما در بسیاری از موارد، با وجود این‌که این تبلیغات از طریق روزنامه‌های معتبر انجام شده‌اند، سرویس مورد توافق را ارائه نمی‌دهند یا بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

 

انتقاد ابراهیم شیبانی از نحوه اکران «هیچ‌کجا هیچ کس»

کارگردان فیلم «هیچ‌کجا هیچ کس» از بنیاد سینمایی فارابی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نیز شورای صنفی نمایش برای نحوه‌ی اکران فیلم‌اش انتقاد کرد.

 

آغاز پخش دو سریال جدید در تلویزیون

شبکه‌های اول و دوم سیما از امشب - شنبه - سریال‌های جدیدشان را به روی آنتن می‌برند.

 

/ سینماگران از انتخاب مدیر سینمایی وزارت "جنتی" می‌گویند / ساداتیان: مدیر بعدی اجازه بدهد سینماگر انشاء بنویسد نه دیکته!

سیدجمال ساداتیان گفت:انتظار ما از مدیر بعدی سازمان سینمایی این است که فقط بسترسازی کند نه اینکه بخواهد به تولیدکنندگان دیکته کند.

 

پاسخ ناشر به انتقادهای نزدیکان محمود استادمحمد

مدیر انتشارات افراز ضمن پاسخ به انتقادهایی که نزدیکان محمود استادمحمد به او وارد کرده‌اند، درباره علت تأخیر در انتشار آثار این نمایشنامه‌نویس فقید توضیح داد.

 

مخالفت با انتشار کتاب محمود استادمحمد توسط یک ناشر

علی‌اصغر دشتی و مانا استادمحمد به منتشر نشدن کتاب محمود استادمحمد در زمان حیاتش اعتراض کردند و گفتند، هیچ‌یک از آثار این هنرمند فقید در انتشاراتی که قرار بوده این کتاب را منتشر کند، منتشر نخواهند شد.

 

تردید داودنژاد برای اکران «کلاس هنرپیشگی»

علیرضا داودنژاد گفت: فیلم «کلاس هنرپیشگی» با اتکاء به ستارگان و کلیشه‌های رایج تجاری، سیاسی ساخته نشده، بنابراین یک فیلم فرهنگی است.

 

موضع‌گیری‌ علیه رژیم‌صهیونیستی، کار دست برنده‌ی پولیتزر داد

دانشگاه میشیگان که قرار بود در مراسمی رسمی میزبان «آلیس واکر» باشد، به علت موضع‌گیری‌های وی علیه اسرائیل، دعوتش از برنده‌ پولیتزر را پس گرفت.

 

پاتومیم بهرام ریحانی بر فراز قله‌ی دماوند به یاد سه کوهنورد مفقود شده

بهرام ریحانی هنرمند پانتومیم‌کار 27 مرداد ماه راهی قله دماوند می‌شود تا با اجرای نمایش جدیدش بر فراز بلندترین صحنه تئاتر جهان، یاد و خاطره سه کوهنورد ایرانی را گرامی بدارد.

 

جواد مجابی: وضعیت نشر کتاب خنده‌دار شده است

جواد مجابی با اشاره به وضعیت چاپ کتاب‌هایش، وضعیت موجود را برای فعالیت جوانان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی نگران‌کننده خواند.

 

صدرالدین شجره: ادب و نزاکت در رادیو بیشتر از تلویزیون رعایت می‌شود

کارگردان نمایش رادیویی تاریخی «ارشک تباران» که اکنون در نوبت پخش قرار دارد، درباره‌ی خطوط قرمز احتمالی در حوزه‌ی ساخت نمایش‌های تاریخی با موضوع ایران قدیم، معتقد است: گاهی حرمت‌های شرعی‌، عرفی و ... باعث می‌شود حتی خود کارگردان صلاح نداند که جمله‌ای گفته‌ شود؛ ادب و نزاکت در رادیو خیلی بیشتر از تلویزیون رعایت می‌شود،‌ بحث سیاسی در رادیو زمینه‌ی بازتری دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!