اجتماعي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

از تشکیل ستاد مدیریت بحران دارو تا ایجاد سامانه سلامت...جزییات برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت دولت یازدهم منتشر شد

متن کامل برنامه‌های وزارت بهداشت دولت یازدهم که توسط دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی ارائه شده است، منتشر شد.

 

با تاکید بر لزوم توجه به چالش‌های قضایی و حقوقی حوزه زنانمجتهدزاده:‌ کارهای بر زمین مانده در حوزه زنان بسیار است

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کارهای بر زمین مانده در حوزه زنان بسیار زیاد است و باید تمام توان خود را برای ایجاد وحدت و هماهنگی بین حوزه‌های مربوط به زنان به کار گرفت.

 

عضو هیات امنای تامین اجتماعی:انتخاب مدیرعامل جدید تامین اجتماعی فعلا در دستور کار نیست/ تغییر مدیرعامل شستا نهایی نشده

عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اخیرا هیچ موضوعی در ارتباط با تعیین مدیرعامل جدید تامین اجتماعی در دستورکار قرار نگرفته، گفت: با توجه به برخی مسائل حقوقی سال گذشته در رابطه با تامین اجتماعی، از آن زمان تا کنون مدیرعامل این سازمان با حکم معاون اول رییس جمهور انتخاب می‌شود.

 

رییس راهور تهران خبرداد:اجرای تمهیدات ترافیکی نماز عیدفطر از ساعت22شب عید/اختصاص پارکینگ 34 سازمان برای پارک خودرو

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح انتظامی - ترافیکی نماز عید فطر از ساعت 22 شب عید فطر تا پایان مراسم نماز و عادی شدن ترافیک خبر داد.

 

بی‌اطلاعی فرمانده ناجا از فرجام پرونده «ستار بهشتی»

فرمانده نیروی انتظامی از فرجام پرونده «ستار بهشتی» ابراز بی‌اطلاعی کرد.

 

اولویت‌های "نجفی" از نگاه یک استاد دانشگاه

استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران که در تدوین برنامه‌های نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مشارکت داشته، ضمن اعلام اولویت‌های نجفی، برخی از ناکارآمدی‌های فعلی آموزش و پرورش را عنوان کرد.

 

اعلام نظر انتقال خون درباره "ارتباط گروه‌های خونی با شخصیت افراد"

کارشناس دفتر برنامه‌ریزی، جذب و نگه‌داری اهداکنندگان خون سازمان انتقال خون ایران به پرسش ایسنا مبنی بر صحت علمی ادعای "ارتباط مستقیم گروه‌های خونی با شخصیت افراد" پاسخ داد.

 

با قبولی 98 درصد ششم ابتدایی‌ها در امتحانات خرداد تشریح شد:دفاع آماری آموزش و پرورش از ایجاد پایه ششم ابتدایی

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تشریح نتایج تحلیلی پایه ششم ابتدایی، گفت: 98 درصد دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی پس از امتحانات خرداد ماه شرایط ارتقا به پایه بالاتر را احراز کرده‌اند.

 

مسجدجامعی: از بین رفتن میراث گذشته شهرسازی، هویت شهر ایرانی را غیر قابل دفاع می‌کند

عضو شورای شهر تهران گفت: فردی که با امکانات خود سکویی برای استراحت رهگذران کوچه ایجاد می‌کند به امری انسانی پاسخ می‌دهد و این همان زیبایی و پاکی است. فضای زیبا با انسان معنا می‌یابد، فضای زیبا بدون انسانی که در فکر و اندیشه زیبایی است محقق نمی‌شود.

 

رییس کل سازمان نظام پزشکی: اعتبارات پزشک خانواده شفاف نیست

رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به ارزیابی خود از برنامه پزشک خانواده، این طرح را گامی در جهت توسعه اجتماعی کشور خواند و گفت: به نظر می‌رسد این طرح نیاز به بازنگری مفاهیم پایه و مشترک دارد و لازم است بسیاری از زیرساخت‌هایی که متناسب با طرح تامین نشده ایجاد شود.

 

اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌ها به امور جوانان نیازمند برنامه‌ریزی است

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان قانون اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌ها به جوانان و خانواده را اجرایی دانست و گفت: اگر برنامه‌ریزی درست و منطقی صورت گیرد، جای نگرانی نیست.

 

هشدارها و نگرانی‌های یک رادیولوژیستتجربه کم پزشکان عمومی در تشخیص رادیولوژی به سلامت مردم آسیب می‌رساند

یک عضو هیات مدیره انجمن رادیولوژیست ایران با بیان این مطلب که تجربه کم پزشکان عمومی در تشخیص رادیولوژی به سلامت مردم آسیب می‌رساند، گفت: در یک شهر کوچک دورافتاده یک پزشک عمومی چگونه می تواند از یک متخصص رادیولوژی در زمینه تشخیص بیماری کمک بگیرد در حالی که یک اشتباه کوچک در تشخیص می تواند پزشک عمومی را به دادگاه بکشاند.

 

/بازخوانی شورای سوم در شهر‌های ایران/رییس شورای شهر مشهد: تحول در شهر مشهد به خاطر حمایت ما از شهرداری است

رییس شورای شهر مشهد مهم‌ترین دغدغه شورای چهارم را اتمام پروژه‌های کلید خورده در شورای سوم خواند و گفت: حمایت‌ها از شهردار باعث شده هر فردی د رچند سال اخیر وارد شهر مشهد می‌شود چهره شهر را متحول ببیند و اگر شهرداری در این سالها موفق بوده است مدیون مصوبات و حمایت‌های شورای شهر از شهردار و شهرداری است.

 

یک چهارم جمعیت کشور تا 40 سال دیگر سالمند می‌شوند

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه درصد جمعیت سالمندی کشور طی 40 سال از 5.2 به 8.3 درصد رسیده است، گفت: طی 40 سال آینده در صورت حفظ و رعایت تنظیم خانواده درصد جمعیت سالمندی کشور به 25 درصد خواهد رسید.

 

اعتراض شیبانی در مورد واردات تجهیزات خودرو به جای "دارو"

عضو شورای شهر تهران در تذکری گفت: در روزنامه‌ها خواندم چهار کشتی وارد کشور شده است که به جای دارو برای مردم، وسایل و تجهیزات خودرو وارد می‌کند.

 

کوله‌پشتی‌هایی برای پرندگان

آیا می‌خواهید بدانید پرندگان در زمان طوفان‌های شدید به کجا پناه می‌برند یا اینکه مرغ‌های مگس‌ چگونه سالانه تمام مسیر خلیج مکزیک را طی کرده و مجددا به آشیانه‌هایشان باز می‌گردند؟

 

یک متخصص هماتولوژی:زنان ناقل بیماری هموفیلی هستند

یک متخصص هماتولوژی گفت: زنان، ناقل بیماری هموفیلی هستند آنها خود بیمار نمی‌شوند و این در حالی است که این بیماری، بیشتر در افراد مذکر مشاهده می‌شود.

 

نگرانی وزارت بهداشت از افزایش کارخانه‌های تولید شیر مصنوعی؛آمار 60 درصدی سزارین، عاملی برای اختلال در تماس مادر با کودک در ساعت اول تولد

معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن ابراز نگرانی از افزایش کارخانه‌های تولید شیر مصنوعی، آمار 60 درصدی سزارین در کشور را به عنوان عاملی در ایجاد اختلال در تماس مادر با کودک در ساعت اول تولد عنوان کرد.

 

ضیافت آسمانی در نقاط صفر مرزی

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا از برگزاری مراسم افطاری در هنگ‌های مرزی با حضور فرماندهان مرزبانی خبر داد.

 

در پنسیلوانیای آمریکا رخ داد؛تیراندازی مرگبار در جلسه مدیران شهری

در جریان تیراندازی در یکی از مناطق شهری ایالت پنسیلوانیای آمریکا شش تن کشته و مجروح شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!