سياسي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

تنفیذ حکم ریاست جمهوری روحانی به دست مقام معظم رهبری+متن حکم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی رأی ملت ایران را در انتخاب حجت‌الاسلام آقای دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری تنفیذ کردند.

 

عسگراولادی: موسوی و کروبی برای یکپارچگی نظام عذرخواهی کنند

یک عضو حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: من از آقایان موسوی و کروبی استدعا دارم، یکپارچگی نظام را با عذرخواهی خود تقویت کنند.

 

روزشمار انقلاب مشروطه/فراز و فرودهای یک انقلاب به روایت تاریخ

شکست در جنگ با روسیه، نفوذ تجاری و سیاسی گسترده قدرت‌های خارجی در ایران، فساد و ناکارآمدی حکومت قاجار، مشکلات عمده اقتصادی، نفوذ افکار آزادی‌خواهی از مسیر ترکیه به ایران، بازگشت تحصیلکردگان مدارس اروپایی به کشور، همگی در شکل‌گیری ایده مشروطه‌خواهی در ایران نقش موثری داشت.

 

جزییات برگزاری مراسم تحلیف روحانی:انجام مصاحبه مشترک روسای قوا بعد از تحلیف، گرفتن عکس یادگاری و امضای تمبر یادبود

معاون اجرایی رئیس مجلس، در خصوص برگزاری مراسم تحلیف فردا (یکشنبه) ۱۳ مرداد گفت:‌ این مراسم در تاریخ انقلاب بی سابقه است چرا که با حضور بیش از ۶۰ کشور جهان از ۵ قاره انجام می شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: به دولت جدید کمک می‌کنیم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان "ان‌شاءالله دولت آینده بتواند زمینه حل مشکلات مردم را فراهم کند"، گفت: هر نوع کمکی گه دولت جدید بخواهد، سپاه در چارچوب تدابیر، اصول و مبانی مضایقه نخواهد کرد.

 

مطهری:باید رابطه منطقی با دنیا ایجاد کرد، تا کم‌کم تحریم‌ها کاهش پیدا کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که تا زمانی که روابط خارجی خود را با دنیا بهبود نبخشیم علامتی مبنی بر کم شدن و شکستن تحریم‌ها نخواهیم دید.

 

ابراز امیدواری وستروله نسبت به پیشرفت در حل موضوع هسته‌یی در دولت روحانی

وزیر خارجه آلمان به ایجاد پیشرفت در جهت حل موضوع هسته‌یی ایران با به قدرت رسیدن حسن روحانی، رییس جمهور منتخب ایران ابراز امیدواری کرد.

 

آقاتهرانی: تحریم‌های جدید پیام شکست آمریکا بعد از خلق حماسه سیاسی است

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با بیان اینکه تحریم‌های جدید مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران موضوع تازه‌ای نیست گفت: آمریکا همواره به دلیل بی عرضه‌گی‌اش این کارها را انجام داده و بلوف زده است.

 

مرندی: نباید در کار دولت جدید کارشکنی شود

علیرضا مرندی گفت: برای عمل به فرموده مقام معظم رهبری، همه باید با رییس‌جمهور منتخب همکاری کنند، ایشان منتخب مردم و رییس جمهور آحاد ملت است و گروه‌های سیاسی نیز باید با ایشان کمال همکاری داشته باشند.

 

حبیبی: مجلس از سران فتنه برای مراسم تحلیف دعوت نکند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که دعوت از سران فتنه برای حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب کار اشتباهی است، گفت: مجلس نباید مرتکب این اشتباه شود.

 

رحیمیان: فقط احزابی که در چارچوب نظام هستند می‌توانند فعالیت کنند

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید تاکید کرد: یقینا حزب مشارکت و هر حزب و گروه دیگری که خارج از چارچوب قانون اساسی و نظام اسلامی قرار دارد نمی‌تواند طبق هیچ قانونی فعالیت داشته باشد.

 

غضنفرآبادی: مذاکرات سازش در فلسطین بازی دادن افکار عمومی دنیاست

یک عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی مذاکرات سازش بین دولت خودگردان و رژیم صهیونیستی را بازی دادن افکار عمومی دنیا عنوان کرد.

 

جلیلی: دولت برای جبران افزایش قیمت کالاهای اساسی، یارانه بدهد

یک عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره بخشنامه اخیر بانک مرکزی برای حذف ارز مرجع 1226 تومانی برای کالاهای وارداتی گفت: طبق قانون بودجه 92 در سال جاری دولت باید نرخ محاسباتی 2450 تومان را مدنظر قرار دهد اما برای جبران افزایش قیمت‌ها به وارد کننده یا مصرف کننده یارانه بدهد.

 

امیدواری نهاوندیان به حل مشکلات ایران و غرب در دولت روحانی

محمد نهاوندیان ابراز امیدواری کرد که روی کار آمدن دولت جدید در ایران فرصتی برای حل مشکلات با غرب باشد.

 

عارف: تریبون‌دارها جامعه را ملتهب نکنند/فردی وزیر علوم شود که نشاط را به دانشگاه برگرداند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از ملتهب کردن فضای کشور در آستانه معرفی کابینه به مجلس، ابراز امیدواری کرد که فردی تصدی وزارت علوم و تحقیقات را بر عهده بگیرد که شایسته این جایگاه باشد و بتواند نشاط را به جامعه دانشگاهی برگرداند.

 

آخرین گزارش‌ها از حضور هیات‌های خارجی درمراسم تحلیف، آغاز دیدارها با مقامات کشورمان +جدول

مراسم تحلیف حسن روحانی فردا(یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی با حضور مقامات ارشد کشورمان و جمعی از سران و مقامات کشورهای خارجی برگزار می‌شود.

 

گزارشی تکان دهنده از چگونگی رفتار با مهاجران غیرقانونیقاچاق‌برهایی که در اندونزی جزیره دارند و فارسی صحبت می‌کنند

هومن شانس آورده که زنده مانده تا داستان خود را بازگو کند. نمونه‌ای از افرادی که با هزار امید و آرزو و با اطلاع از مشکلات و خطرات فراوان، دار و ندار خود را به پول نقد تبدیل ‌کرده و به قاچاق‌برها می‌دهند.

 

دریادار سیاری: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر افکار است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژگی‌های جنگ نرم گفت: وقتی نوع تفکر تغییر یابد، رفتار انسان‌ها نیز تغییر می‌کند. دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر افکار است و می‌خواهد باورها را تغییر دهد.

 

برای شرکت داوود اوغلو یک‌شنبه وارد تهران می‌شود

وزیر امور خارجه ترکیه حوالی ظهر یک‌شنبه به تهران می‌آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!