اجتماعي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

فرمانده ناجا:نگران مراسم تحلیف و تنفیذ نیستیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون تهدیدی برای برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ که شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود، گزارش نشده است.

 

مدیر کل دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست:جاده در دست احداث الموت – تنکابن گزارش ارزیابی زیست‌محیطی ندارد

مدیر کل دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تالاب‌های داخلی کشور آسیب پذیرترین زیستگاه‌های کشور بوده و باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرند.

 

در گفت‌وگوی ایسنا با مجتهدزاده تشریح شد:اقدامات مرکز زنان در ترویج «سبک زندگی اسلامی - ایرانی»

«سبک زندگی» به گفته مقام معظم رهبری به همه مسائلی بر می گردد که متن زندگی انسان را شکل می دهند، مسائلی نظیر خانواده، ازدواج، نوع مسکن، نوع لباس، الگوی مصرف، تفریحات، کسب و کار و رفتارهای فردی و اجتماعی در محیط های مختلف و ...

 

تصمیمات خلق‌الساعه از مشکلات تعامل بین دولت و تامین اجتماعی بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی تسویه نشده!

مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم بر اساس گزارشات قانونی مطالبات این سازمان از دولت حدود 15 هزار میلیارد تومان بود، اظهار کرد: در پایان سال 90 این مطالبات به 35 هزار میلیارد تومان، در پایان 91 به 46 هزار میلیارد تومان و برآورد می‌شود تا پایان شش ماهه اول سال 92 این مطالبات انباشته به 53 هزار میلیارد تومان برسد.

 

اولویت‌های آموزش و پرورش برای مهر 92 تشریح شد: بازگرداندن کودکان ترک تحصیل کرده روستایی و عشایر به چرخه تحصیل

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ضمن تشریح راهبردهای برش پنج ساله سند تحول، با اعلام آخرین آمار کودکان بازمانده از تحصیل 11-6 ساله از بازگرداندن کودکان ترک تحصیل کرده مناطق روستایی، عشایر و مناطق کم‌تر توسعه یافته به چرخه تحصیل خبر داد.

 

مرگ 29هزار عابر پیاده در کشور!قتلگاه عابران پیاده کجاست؟ +نمودار

بررسی‌ آمارهای سازمان پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در ایران طی سال‌های 85 تا 89، بیش از 29هزار عابرپیاده در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

 

/بازخوانی شورای سوم در شهر‌های ایران/بسیاری از شوراها از بیکاری، مدام در امور شهرداری‌ها دخالت می‌کنند

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به هماهنگی ایجاد شده میان مدیران ارشد استان و شورای استان، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه شوراها در دستگاه‌های اجرایی محلی از اعراب ندارند و عملا بیکار هستند، مدام در امور شهرداری‌ها دخالت می‌کنند و برای آنها مشکل‌ساز شده‌اند.

 

وزارت بهداشت اعلام کرد:بخشنامه جدید وزارت بهداشت برای تشدید کنترل کیفی آب/ سامانه 1490 آماده دریافت شکایات مردمی

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی در پی گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.

 

مدیرعامل تامین اجتماعی را چه کسی انتخاب می‌کند؟

معاون اسبق امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طبق ماده 10 اساسنامه قبلی این سازمان، باید مدیرعامل تامین اجتماعی از بین کارکنان سازمان انتخاب و توسط هیات وزیران منصوب می‌شد، اظهار کرد: اما در اساسنامه‌ای که اخیرا با تغییرات زیاد ملاک عمل قرار گرفته است، این موضوع تغییر کرده است.

 

/زنان و دولت یازدهم/زنان به طور قطع در کابینه دولت یازدهم حضور دارند

یک عضو شورای فرهنگی اجتماعی با بیان اینکه زنان به طور قطع در کابینه دولت یازدهم حضور خواهند داشت، گفت: بنا به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی نباید به آمار عددی حضور مدیران زن در عرصه‌های بالا افتخار کنیم؛ بلکه پیشرفت زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سطح بالای مشارکت اجتماعی باعث مباهات است.

 

رکورد تغییرات جوی در 65 میلیون سال گذشته شکسته شد

زمین در حال تجربه کردن جدی‌ترین روند تغییرات جوی پس از انقراض دایناسورها است اما موضوع نگران‌کننده برای انسان‌ها، گیاهان و جانوران سرعت پیشرفت این تغییرات است.

 

روژان کوچولو باز هم به تیغ جراحان سپرده شد

روژان کوچولو که سه سال پیش با بلع باتری کنترل ضبط ماشین و قصور پزشکی دچار مشکلات عدیده شده و با کمک خیران راهی لندن شده بود، بار دیگر به تیغ جراحان سپرده می‌شود تا این بار تمام دندان‌های خود را از دست بدهد.

 

مهمترین دغدغه‌های افراد پس از "طلاق"

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با بیان اینکه اشخاص پس از طلاق بیش از پیش محتاج حمایت‌های اجتماعی هستند، اظهار کرد: بروز افسردگی، گوشه نشینی و مشکلات اضطرابی در دوران بعد از جدایی تا حدودی طبیعی است، اما در صورت شدت یافتن لازم است تا این افراد با مراجعه به روانپزشک تحت درمان قرار بگیرند.

 

کسری 3000 میلیارد تومانی تامین اجتماعی در هزینه‌های جاری

عضو سابق هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در سال 92 سازمان تامین اجتماعی برای هزینه‌های جاری‌اش 3000 میلیارد تومان کسری درآمد دارد، گفت: تامین اجتماعی مجبور است که این هزینه را از ذخایر خود تزریق کند که این موضوع برای یک صندوق بیمه‌ای نقطه خطر است.

 

یک کارشناس محیط زیست: 23 تالاب کشور درگیر مشکل کم‌آبی هستند

یک کارشناس محیط زیست گفت: تا سال 2050 میلادی اکثر کشورهای جهان به ویژه کشورهای مانند ایران که در حال حاضر نیز با مشکل کم آبی مواجه هستند با بحران آب مواجه خواهند شد.

 

حریق مرگبار؛ خواب کارگر افغان را ابدی کرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق مرگبار یک اتاقک کارگری در برجی‌مسکونی خبر داد.

 

در ایام تعطیلات عیط فطر صورت می‌گیرد؛کاهش سرعت مجاز در جاده‌های مالزی

سرعت مجاز در تمامی جاده‌ها و بزرگراه‌های فدرال مالزی به دلیل فرا رسیدن تعطیلات عید فطر کاهش پیدا کرد.

 

تولیدکنندگان نوشابه استقبال کردنداستفاده از پلاستیک قابل‌ بازیافت برای بطری‌های نوشابه

برخی از شرکت‌های تولیدکننده نوشابه‌ با استفاده از پلاستیک قابل بازیافت برای تولید بطری‌ها و قوطی‌های این نوشیدنی‌ موافقت کرده‌اند.

 

شاغل بودن به سیستم بهداشت روانی زنان کمک می‌کند

یک روان شناس بالینی گفت: هر فردی در دوران بلوغ یک تصور ذهنی از خود را پایه‌گذاری می‌کند و اگر زنی در خود ایده آلی، خود را شاغل و با درآمد مستقل تصور کند، در صورتی که به آن نرسد و خانه‌دار شود، یک ضربه روحی می‌بیند.

 

راز قتل جسد مجهول‌الهویه در سینه رقیب عشقی

رییس پلیس آگاهی زنجان از دستگیری مردی خبر داد که برای رسیدن به زنی که با وی در ارتباط بود، با طرح تصادف، شوهر او را به قتل رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!