اجتماعي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

ضمن رد افزایش سهم فرانشیز داروی بیماران "ام اس"نحوه پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت داروی بیماران "ام اس" تحت پوشش تامین اجتماعی

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی پس از عنوان برخی مطالب مبنی بر افزایش سهم فرانشیز بیماران "ام اس" در تهیه دارو، با اعلام اینکه سهم فرانشیز داروی بیماران ام اس تحت پوشش تامین اجتماعی افزایش نیافته است، گفت: سهم سازمان در تامین هزینه داروی بیماران ام اس کماکان 90 درصد و سهم فرانشیز این بیماران 10 درصد است.

 

رییس کمیته جوانان مجلس ششم شورای اسلامی:تفکیک جوانان از وزارت ورزش ضروری است

رییس کمیته زنان و جوانان مجلس ششم شورای اسلامی درباره تفکیک وزارت ورزش و جوانان، گفت: لازم است تلاش‌های جدی‌تری دردو حوزه ورزش و جوانان انجام شود، بنابراین بهتر است جوانان از ورزش تفکیک شود؛ چرا که در این شرایط می‌توان به امور مربوط به جوانان پرداخت.

 

چالشهای پیش روی وزیر آموزش و پرورش از نگاه یک کارشناس

یک کارشناس آموزش و پرورش با بیان اینکه شایستگی هر نظام آموزشی مبتنی بر میزان شایستگی دست اندرکاران آن نظام آموزشی است، برخی از چالش‌های احتمالی وزیرآموزش و پرورش دولت یازدهم را تشریح کرد.

 

/بازخوانی شورای سوم در شهر‌های ایران/تلاش گسترده‌ای شد تا انحلال شورای شهر رشت را به سایر شوراهای شهر استان تعمیم دهند

رییس شورای اسلامی استان گیلان با بیان اینکه تلاش بسیار گسترده‌ای شد تا انحلال شورای شهر رشت را به دیگر شوراهای استان تعمیم دهند، گفت: در هر شغل و مسئولیتی احتمال بروز خطا وجود دارد ولی این امر دلیل بر این نیست که همه آدم‌ها و شوراها از لحاظ اخلاقی و مالی دچار خطا و مشکل می‌شوند و سوء استفاده‌هایی صورت می‌گیرد.

 

معاون سازمان محیط زیست: 80 درصد هامون خشک شد

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به خشکیدگی 80 درصد از مساحت دریاچه هامون اظهار کرد: با نابودی این دریاچه حیات مردم منطقه به خطر می‌افتد.

 

اجرای طرح نظام ارجاع در پایتخت در روزهای پایانی دولت دهم کار عاقلانه‌ای نیست

یک عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی، با بیان این مطلب که مطرح کردن اجرای طرح گسترده پزشک خانواده در تهران و در روزهای پایانی دولت دهم با توجه به نواقص متعدد آن، کار چندان مناسبی نیست و جای تامل دارد، توصیه کرد: بهتر است اجرای این طرح تا پیش از تنظیم برنامه‌های جدیدتر و پیش بینی‌های دقیق‌تر متوقف و با بازنگری بیشتری نسبت به برقراری آن در پایتخت اقدام شود.

 

رییس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران: مسئولان وعده ندهند،‌"مردم" باید احساس کنند کمبودهای دارویی رفع شده‌ است

رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در واکنش به وعده مسئولان امور دارویی کشور مبنی بر "بهبود اوضاع، ذخیره سازی دارو در انبارها و رفع کمبودهای دارویی تا دو ماه آینده"، عنوان کرد: وضعیت امروز دارو نسبت به چند ماه گذشته بهتر است اما مسئولان نباید بگویند مشکلات حل شده ‌است، بلکه مردم باید آن را احساس کنند.

 

تصادف خونین کوپه و وانت در بزرگراه نیایش

تصادف عجیب یک دستگاه وانت با هیوندا کوپه شب‌گذشته سبب آسیب‌دیدگی سه تن شد.

 

رییس انجمن خبر داد:برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بیماران در انجمن آلزایمر ایران

رییس انجمن آلزایمر ایران از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بیماران مبتلا به آلزایمر و خانواده‌هایشان در این انجمن خبر داد.

 

یک جراح و متخصص گوش، گلو و بینی:مبتلایان به عفونت گوش از رفتن به استخر خودداری کنند

یک جراح ومتخصص گوش، گلو و بینی گفت: فردی که به عفونت، پارگی پرده گوش یا سایر صدمه‌های پرده گوش مبتلاست و یا این که جراحی‌ روی این عضو از بدنش انجام شده، برای رفتن به استخر باید نظر پزشک متخصص را جویا شود.

 

تاخیر در رشد قد، جبران‌پذیر نیست

یک متخصص تغذیه با بیان این که میانگین قدی نسل جدید 5 تا 7 سانتی‌متر کمتر از نسل قبل است، گفت: ژنتیک و محیط دو عنصر تاثیرگذار بر فرایند رشد فرد هستند که محیط خود به دو بخش تغذیه و بهداشت فردی (شامل خواب مناسب، ورزش و ...) تقسیم می‌شود.

 

اسامی 12 قربانی حادثه سقوط مینی‌بوس در کارون

مدیر کل پزشکی قانونی استان خوزستان با تأیید مرگ 12 قربانی حادثه سقوط لنج حامل مینی‌بوس در رودخانه کارون، از پایان شناسایی هویت همه جانباختگان خبر داد.

 

چگونه با عرق‌سوز شدن پوست مقابله کنیم

یک متخصص پوست و مو گفت: انتخاب لباس مناسب با توجه به گرمای هوا، شست‌شوی مرتب سطح پوست و خنک نگه داشتن آن راه‌هایی برای پیشگیری از عرق‌سوز شدن در فصل گرماست.

 

به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیرمادر منتشر شد:حفظ جان 1.4 میلیون کودک زیر 5 سال با شیرمادر

امسال (2013) به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیرمادر شعار "حمایت از تغذیه با شیرمادر: به مادران نزدیک شوید" انتخاب شده است.

 

شاه‌کلید آپارتمان‌های جنوب پایتخت در دست الهام!

زنی که با ظاهری آراسته و یک دستگاه سواری پژو پارس اقدام به سرقت از منازل جنوب تهران کرده بود، دستگیر شد.

 

تشکری هاشمی: اگر دولت سهم خود را می پرداخت امروز متروی تهران تکمیل شده بود

معاون ترافیک شهردار تهران با تاکید بر این‌ که 50 درصد هزینه‌های حمل و نقل عمومی بر عهده مدیریت شهری و 50 درصد هزینه‌های آن نیز بر عهده دولت است، گفت: طی 8 سال گذشته مدیریت شهری به سبب این که دولت سهم خود را به صورت کامل پرداخت نکرد، به جای 50 درصد 90 درصد هزینه‌های ساخت مترو را به تنهایی پرداخت کرد.

 

آنچه که درباره "پرولاپس رکتوم" باید بدانیم

یک فوق تخصص گوارش و کبد با بیان اینکه هر اتفاقی که موجب افزایش فشار داخلی شکم شود همچون یبوست شدید، زور زدن هنگام دفع یا عق زدن می تواند باعث ایجاد پرولاپس رکتوم شود، اظهار داشت: کودکان مبتلا به اورتریت که برای ادرار کردن مجبور به زور زدن هستند یا بچه‌هایی که به تکرر دفع ناشی از ابتلا به اسهال‌های ویروسی، عفونی یا انگلی دچارند نیز ممکن است گرفتار "پرولاپس" شوند.

 

نیمی از مادران آمریکایی فرزندانشان را شش ماه با شیر خود تغذیه می‌کنند

مقامات درمانی آمریکا اظهار داشتند: در سال 2010 میلادی نیمی از مادران این کشور فرزندانشان را برای شش ماه با شیر خود تغذیه کرده‌اند.

 

خروج اتوبوس شهاب از جاده؛دوئل آتشین وانت و پژو قربانی گرفت

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ پنج تن در پی تصادف میان یک دستگاه وانت‌نیسان و سواری پژو در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

 

افزایش جریمه استعمال دخانیات در اماکن عمومی امارات

جریمه استعمال دخانیات در اماکن عمومی امارات از 2000 به 5000 درهم افزایش یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!