صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

آغاز جلسه علنی امروز مجلس

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست ابوترابی‌فرد، با حضور 200 نماینده، آغاز به کار کرد.

 

تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان مدیریت در کمیسیون اجتماعی

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز گذشته خود با کلیات طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موافقت کرد.

 

گمانه‌زنی مشابه در مجلس و نزدیکان روحانی درباره اعضای کابینه یازدهم

پس از آخرین نظرهای اعلام شده از سوی نزدیکان رییس‌جمهور منتخب، از مجلس شورای اسلامی نیز خبر رسید که وزرای پیشنهادی دولت جدید برای وزارتخانه‌های صنعت، ‌معدن و تجارت، اقتصاد و ارتباطات تقریبا قطعی شده‌اند.

 

عباس عبدی: به جای حزب فراگیر، جبهه سیاسی تشکیل شود

یک تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه "امکان تشکیل احزاب فراگیر وجود ندارد"، گفت: با تشکیل چند جبهه می‌توان فعالیت تشکیلات سیاسی در کشور را سامان داد.

 

سعیدلو در گفت‌وگو با ایسنا:دولت آتی به دیپلماسی اقتصادی توجه کند /هزینه برگزاری اجلاس غیرمتعهدها هنوز نهایی نشده است

به همراه احمدی‌نژاد از بهشت به پاستور آمد و از جمله معدود افرادی است که هشت سال به صورت مستمر با رییس‌ دولت نهم و دهم کار کرد.

 

خرسند: تشکیل حزب فراگیر خوب است اما شدنی نیست

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: یک حزب فراگیر نیاز به شخصیت‌های دارد که خودشان فراگیر باشند، مثلا وقتی شهید بهشتی در کنار شخصیتهایی همچون رهبر معظم انقلاب و آقای هاشمی حزب فراگیری مثل حزب جمهوری اسلامی را تشکیل دادند، این افراد خودشان فراگیر بودند اما ما امروز شخصیت‌هایی در این طراز نداریم که بخواهند به این مساله ورود پیدا کنند.

 

درد دل مطهری درباره دولتی که گذشت، وضعیت برخی سیاسیون و کابینه آتی

علی مطهری اظهار داشت: مجلس باید به انتخاب مردم احترام بگذارد و سعی نکند با بهانه‌های واهی مانند ارتباط با فتنه‌گران، وزرای کابینه را به رییس‌جمهور منتخب تحمیل کند.

 

در نشست اعضای انجمن‌های علمی حوزه علوم انسانی مطرح شد:تاکید اساتید علوم انسانی بر لزوم توجه دولت یازدهم به نقش نخبگان

نشست هم‌اندیشی حدود 200 تن از روسا، نایب رییسان و اعضای هیات مدیره انجمن‌های علمی حوزه علوم انسانی عصر دیروز (شنبه) در محل تالار آفتاب مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار و نقش نخبگان در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری دولت حسن روحانی بررسی شد.

 

کوثری مطرح کرد:با صرفه‌جویی، آب و برق قطع نمی‌شود

نایب رییس مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم برای جلوگیری از قطعی آب در تهران انجام شده است، گفت که به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا، مصرف آب و برق زیاد شده است که اگر مردم صرفه‌جویی کنند، آب و برق حتی برای چند ساعت نیز قطع نخواهد شد.

 

یک عضو بسیج دانشجویی: اتحاد مردم در روز قدس می‌تواند دولت یازدهم را دلگرم کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: امام خمینی(ره) با هوشمندی و بصیرت خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و بتوانند علیه رژیم اشغالگر قدس اقدام عملی انجام دهند.

 

واکنش عراقچی به تنش‌های اخیر در مصر،ایران مصری‌ها را به خویشتنداری و پرهیز از خشونت دعوت کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تنش‌های اخیر در مصر گفت: جمهوری اسلامی ایران با دقت تحولات مصر را دنبال کرده و ضمن ابراز تاسف از کشته شدن تعدادی از مردم این کشور در روزهای اخیر، همه طرف های مصری را به خویشتنداری و پرهیز از خشونت دعوت می‌کند.

 

سخنگوی دولت: رسیدگی به تصمیمات مالی و تجاری مجامع بر عهده دیوان عدالت اداری نیست

سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایات مربوط به تصمیمات مالی مجامع عمومی در حیطه وظایف دیوان عدالت اداری نیست گفت: قانون دیوان عدالت اداری به طور مطلق صلاحیت رسیدگی به تمام شکایات مربوط به بانکها و شرکتهای دولتی را به دیوان عدالت اداری نداده است.

 

با دخالت نیروی انتظامیمراسم احیا در دارالزهرا باز هم بصورت عمومی برگزار نشد

در حالی که مجمع روحانیون مبارز هفته گذشته اعلام کرده بود که بعد از چهار سال مراسم لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت امام علی(ع) در دارالزهرا برپا می‌شود، این مراسم شب گذشته برگزار نشد.

 

ادعای سفیر پیشین فرانسه در ایران درباره روحانی و توقف ساخت سلاح هسته‌یی!

سفیر پیشین فرانسه در ایران در اظهاراتی بی‌اساس با نسبت دادن تلاش برای تولید سلاح هسته‌یی در ایران مدعی شد که حسن روحانی، رییس جمهور منتخب ایران در سال 2003 شخصا تولید مخفیانه این سلاح را متوقف کرد!

 

سخنگوی کمیسیون بهداشت: یارانه دارو باید از طریق سازمان‌های بیمه‏‌گر پرداخت شود

سخنگوی بهداشت و درمان مجلس و نماینده آستانه اشرفیه گفت: امسال به دلیل اینکه ارز مرجع نداریم قرار بود تا به داروهایی که از خارج وارد می‌‏شوند، دولت به دو صورت نقدی یا از طریق بیمه یارانه‏ آنها را پرداخت کند که پس از بررسی‏‌ها مشخص شد پرداخت یارانه به صورت نقدی امکان‏پذیر نیست بنابراین باید توسط بیمه‏‌ها پرداخت شود که این کار هم مستلزم کار کارشناسانه است.

 

تابش: کمک به هم‌نوعان باعث هم‌افزایی و همدلی در جامعه می‌شود

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی کمک به هم‌نوعان را باعث ایجاد حس همدلی و هم‌افزایی در جامعه دانست و از همه مسئولان و خیرین خواست تا قدر خدمت به این مردم را بدانند.

 

نوباوه به ایسنا خبر داد: فراکسیون فرهنگ‌، رسانه و هنر با عضویت 215 نماینده تشکیل می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون فرهنگ، رسانه و هنر با عضویت 215 نماینده مجلس خبر داد.

 

حقیقت‌پور خبر داد:گزارش و فیلم "حادثه قم" فردا در صحن علنی قرائت و پخش می‌شود

رییس کمیته بررسی‌کننده حادثه قم در 22 بهمن از قرائت این گزارش در صحن علنی روز دوشنبه مجلس خبر داد و گفت: ضمن ارائه این گزارش، فیلم حادثه نیز پخش می‌شود

 

حسینیان: گزارش حادثه 22 بهمن باید در مجلس قرائت و افراد متهم شده دفاعیه خود را مطرح کنند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سایت خانه ملت و با اعتقاد به اینکه این سایت در مورد گزارش حادثه 22 بهمن هدف‌دار کار می‌کند گفت: این گزارش باید در مجلس قرائت و افراد متهم شده و مخصوصا نهاد انقلابی دفاعیه خود را مطرح کنند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!