اقتصادي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

گزارشی از بازار طلا و ارز/خودداری اکثر صرافی‌ها از اعلام قیمت

قیمت سکه و ارز نسبت به روز گذشته در بازار آزاد افزایش یافت. این در حالی است که بازار‌های جهانی در تعطیلی آخر هفته به سر می‌برند و قیمت جدیدی از سوی بازارهای جهانی اعلام نشده است.

 

با تصویب هیات وزیرانسقف تسهیلات مسکن مهر افزایش یافت

با موافقت هیات وزیران و در راستای حمایت بیشتر دولت از دهک‌های پایین جامعه، سقف تسهیلات مسکن مهر تا سقف 30 میلیون تومان افزایش یافت.

 

معاون وزیر صنعت و تجارت:قیمت نان افزایش نمی‌یابد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که بحث افزایش قیمت نان منتفی است.

 

معاون وزیر اقتصاد خبر داد:تصمیم‌گیری مجدد بانک مرکزی درباره سود تسعیر ارز

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با بیان این‌که مجمع بانک مرکزی تصمیم خود را در رابطه با سود حاصل از تسعیر ارز گرفته است گفت: در صورتی که هر یک از نهادهای بالادستی این تصمیم را لغو کنند مجمع باید بار دیگر در این باره تصمیم گیری کند.

 

تامین به موقع خدمات دلیل افزایش قیمت مسکن مهر پردیس + مبلغ پرداختی هر پروژه

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: به دلیل تامین به موقع خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، فاضلاب و گاز قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس برای دومین بار افزایش یافت که مبلغ افزایش یافته از محل افزایش وام مسکن به متقاضیان تامین می‌شود.

 

با بازگشایی نمادهای متوقف؛بورس از روند نزولی نجات یافت

شاخص بورس تهران در معاملات امروز به مدد بازگشایی نمادهای متوقف شده فولادی از روند نزولی خود دست کشید و با رشد 261 واحدی مواجه شد.

 

رییس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی ایران به ایسنا خبر داد:توقف 25 روزه واردات/اختلاف نظر بانک مرکزی و وزارت صنعت و تجارت بالا گرفت

رییس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی ایران از توقف روند واردات در سه هفته‌ی اخیر خبر داد و گفت: بانک مرکزی از حدود 20 روز پیش به هیچ وارد‌کننده‌ بخش خصوصی و بخش دولتی با هیچ نرخی ارز نداده است.

 

افزایش کمتر از 300 هزار نفری بیکاران طی هشت سال گذشته!

آمارهای رسمی می گویند که از بین بیش از 24 میلیون جمعیت فعال در سال 91 تنها کمتر از سه میلیون بیکار در کشور وجود دارد و در هشت سال گذشته نیز کمتر از 300 هزار نفر به بیکاران کشور اضافه شده است.

 

تزریق گاز به مخزن شوریجه تا 2ماه دیگردومین مخزن ذخیره سازی منطقه امسال به بهره برداری می رسد؟

اگرچه وعده تزریق گاز به بزرگترین مخزن ذخیره سازی منطقه و ایران در پایان تیرماه داده شده بود اما به دلیل این که گفته می شود مصرف گاز در فصل گرم نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است در حالا حاضر امکان تزریق گاز به مخزن شوریجه وجود ندارد.

 

/اختصاصی/متن دستورالعمل ضوابط فروش خودرو منتشر شد

تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار، تعیین چهار روش‌ فروش خودرو، افزایش جریمه تاخیر تحویل و امکان تست خودرو پیش از خرید، از مهمترین موارد مندرج در دستورالعمل شرایط و ضوابط فروش خودرو در کشور است.

 

طی 4 ماه نخست امسال تیر ماه رکورددار اجاره‌نشینی شد

اولین ماه فصل تابستان امسال با ثبت بیش از 76 هزار قرارداد رکورد اجاره‌نشینی طی چهارماه ابتدای سال را شکست.

 

2.2 میلیون تن خوراک دام و طیور چه شد؟

در شرایطی که مرغداران و دامداران از کمبود و افزایش قیمت نهاده‌های تولید در بازار انتقاد می‌کنند، شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرده که طی چهار ماه نخست امسال بیش از دو میلیون و 200 هزار تن خوراک دام و طیور بین تشکل‌ها و تولیدکنندگان زیربخش دام و طیور توزیع کرده‌ است.

 

حضور29 شرکت هزار‌ میلیاردی در بورس تهران/ مخابرات عنوان بزرگ ترین شرکت بورسی را پس گرفت

همزمان با رشد شاخص‌های بورس تهران و افزایش قیمت سهام شرکت‌ها، تعدادشرکت‌هایی که ارزش بازار آنها بیش از هزار میلیارد تومان است افزایش پیدا کرده و به 29 شرکت رسیده است.

 

با قطار به کدام شهرها می‌توان سفر کرد؟

در حال حاضر همه استان‌های کشور به جز 11 استان از خط آهن بهره‌مند هستند و شهرهای مختلفی نیز در مسیر عبور قطار قرار دارند که می‌توان با این وسیله ارزان و ایمن به آنجا سفر کرد.

 

موجودی 60 میلیون تومانی شرط ماندن در مسکن ویژه تهرانسر

واجدان شرایط مسکن ویژه تهرانسر مهلت دارند تا هفتم شهریورماه موجودی حساب خود را به 60 میلیون تومان برسانند در غیر این صورت از لیست ثبت‌نام این سایت حذف می‌شوند.

 

"ادیب" مطرح کرد:موقعیت آچمز دولت در حوزه اقتصاد / توصیه هایی برای بازگشت تعادل به بودجه92

یک کارشناس مسایل اقتصادی با تجزیه و تحلیل بودجه دولت در سال جاری بر اساس عملکرد سه ماهه اول سال به ارایه راهکارهایی برای کاهش کسری‌ها و بازگرداندن تعادل به بودجه پرداخت.

 

نرخ خشکشویی‌ها افزایش یافت+ریز قیمت‌ها

رییس اتحادیه خشکشویی و لباس‌شویی از تصویب و اعلام نرخ جدید خبر داد.

 

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، موبایل و لوازم جانبی: تاثیر ماه رمضان در رکود بازار موبایل / بازار در انتظار کاهش و ثبیت قیمت

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی از کاهش فعالیت‌های بازار موبایل در ماه رمضان خبر داد و نوسانات نرخ ارز را عاملی برای این موضوع دانست.

 

رییس اتحادیه عکاسان وفیلمبرداران تهران به ایسنا خبر داد:فعالیت غیرقانونی هزار واحد بدون پروانه کسب/مردم مراقب باشند

رییس اتحادیه عکاسان وفیلمبرداران تهران با اشاره به این که دوربین یک وسیله خطرناک است از شهروندان خواست جهت استفاده از خدمات عکاسی وفیلمبرداری به واحدهای دارای پروانه کسب مراجعه کنند.

 

درخواست تدوین لایحه برای محاسبه ایام مرخصی بدون حقوق کارمندان

در حالی که کمتر از دو ماه از ابلاغ بخشنامه محاسبه ایام مرخصی بدون حقوق سنوات گذشته کارمندان دولت می‌گذرد، این بخشنامه ابهاماتی را برای برخی از کارمندان دولتی به دنبال داشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!