اجتماعي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

مشاور حقوقی استاندار تهران خبر دادتخریب ساخت و سازهای غیرمجاز حاشیه جاجرود و سدلتیان بعد از رمضان

مشاور حقوقی استاندار تهران گفت: تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز حاشیه جاجرود و آب‌گیر سد لتیان بعد از ماه رمضان تخریب می‌شود.

 

دقیقی در گفت‌وگو با ایسنا : بسته خدمات درمانی جانبازان فک و صورت افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از افزایش خدمات درمانی جانبازان خبر داد و گفت: خدمات درمانی نیروهای مسلح هم زمان با ارائه انواع خدمات درمانی به جانبازان، بسته خدمات ایمپلنت دندانی برای جانبازان فک و صورت را افزایش داد.

 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی: 70 درصد آتش سوزی‌های امسال در مراتع بوده است

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی با اشاره به رخداد حریق‌های گسترده در منابع ملی به دلیل گرمای هوا گفت: 70 درصد آتش‌سوزی‌های امسال در مراتع بوده است و خوشبختانه درصد کمی از آن شامل جنگل‌ها می‌شود.

 

یک کارشناس شهری:شفاف‌سازی مالی مهم‌تر از روشنایی شهر/ تفرقه بین مدیریت‌شهری و دولت مخرب است

یک کارشناس حوزه شهری با اشاره به لزوم شفاف‌سازی اعضای شورای شهر برای جلب اعتماد مردم، گفت: شفاف‌سازی مالی از روشنایی برای شهر واجب‌تر است و امیدوارم این اتفاق خجسته رخ دهد.

 

به منظور دستیابی به برنامه تسهیل ازدواجوضعیت ازدواج و طلاق استان‌ها گزارش می‌شود

مدیرکل دفتربرنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از ابلاغ دستور تدوین گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده ادارات کل استانها در زمینه ازدواج جوانان با ارایه مستندات لازم، به منظور دستیابی به برنامه تسهیل ازدواج جوانان خبر داد.

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون خبر داد:کاهش چشمگیر "هپاتیت" در میان خون‌های اهدایی مردم

مدیرکل سابق انتقال خون تهران به انجام غربالگری ویروس ایدز، هپاتیت بی و هپاتیت سی در خون‌های اهدایی مردم اشاره کرد و گفت: شیوع هپاتیت بی در میان اهدا‌کنندگان کاهش بسیار محسوسی داشته است، به گونه‌ای که در سال 91 به حدود 15 صدم درصد رسید.

 

در پی کاهش ذخایر خونی تهران مطرح شداستقرار تیم‌های خونگیری در اماکن زیارتی/ درخواست از مردم برای اهدای خون

مدیرکل انتقال خون تهران ضمن اعلام کاهش ذخایر خونی استان، از استقرار تیم‌های فعال خونگیری در اماکنی چون حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، حرم امامزاده صالح (ع) و مصلی تهران خبر داد.

 

با هشدار نسبت به افزایش مصرف هرویین در کشور رییس جمعیت تولد دوباره: بزودی "هروئین" جایگزین مصرف تریاک و شیشه می‌شود

رییس جمعیت تولد دوباره با اشاره به بحث‌های مطرح شده اخیر در مورد بیمه درمان اعتیاد اظهار کرد: برخی‌ها اعلام کردند که مگر چند بار باید برای درمان یک معتاد بیمه هزینه کند، اما باید بگوییم که اگر بیمه‌ها حتی یک بار هم هزینه درمان یک معتاد را پرداخت کنند به منزله ورود آنها به حوزه درمان اعتیاد است، اما این اتفاق همچنان رخ نداده است.

 

در آستانه هفته ملی حذف مالاریا اعلام شد؛بروز تنها 146مورد محلی مالاریا در کشور طی امسال/کاهش چشمگیر موارد بروز بیماری در ایران

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به برنامه حذف مالاریا در کشور، از کاهش چشمگیر موارد بروز این بیماری خبر داد.

 

ریزش خانه بر سر 4 افغان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش دو ساختمان در حال تخریب بر سر چهار کارگر خبر داد.

 

/سبک زندگی و کار جمعی/دیکتاتور درون انسان‌ها مانع کار جمعی می‌شود

«سبک زندگی» به گفته مقام معظم رهبری به همه مسائلی بر می گردد که متن زندگی انسان را شکل می دهند، مسائلی نظیر خانواده، ازدواج، نوع مسکن، نوع لباس، الگوی مصرف، تفریحات، کسب و کار و رفتارهای فردی و اجتماعی در محیطهای مختلف و ...

 

کشف هزاران برگه قمار فوتبال از یک خانه

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف هزاران برگه قمار از یک منزل مسکونی خبرداد.

 

سیگارهای نعنایی مضرترند

مقام‌های بهداشتی آمریکا هشدار دادند: استعمال سیگار نعنایی یا «منتول» بیش از آنچه تصور می‌شود برای سلامت بدن مضر است.

 

تاثیر طلاق عاطفی بر خانواده و فرزندان

یک دکترای روانشناسی با تاکید بر اینکه طلاق عاطفی، فشار عاطفی زیادی به زوجین وارد می‌کند، گفت: این مشکل افسردگی، اضطراب، پریشانی را برای هر یک از زوجین به بار می‌آورد. از بارزترین پیامدهای اجتماعی طلاق عاطفی این است که بنیان خانواده سست شده و خیانت به همسر افزایش می‌یابد.

 

کاهش سقف جمعیتی صدور مجوز تاسیس دهیاری‌ها و افزایش تعداد آنها

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: سقف جمعیتی صدور مجوز تاسیس دهیاری‌ها به 30 خانوار یا 150 نفر جمعیت کاهش یافته است و به این ترتیب تعداد بیشتری از روستاها می‌توانند دهیاری داشته باشند.

 

بازداشت مدیر هندی پس از مسمومیت و مرگ 23 دانش‌آموز

دادگاهی در ایالت «بیهار» هند حکم بازداشت مدیر یک مدرسه ابتدایی را که در آن 23 دانش‌آموز بر اثر مصرف مواد غذایی آلوده جان خود را از دست داده بودند، صادر کرد.

 

دستگیری دانشجویی که استادش را تهدید می‌کرد

رییس پلیس فتای غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری دانشجویی خبر داد که علاوه بر ایجاد مزاحمت برای یکی از اساتید خود در فضای مجازی، سایت دانشگاه را نیز هک کرد.

 

در میزگرد ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح شد:اختصاص بسیاری از تخت‌های روانپزشکی کشور به معتادان شیشه !

مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تغییر مصرف مواد از پر خطر به کم خطر یکی از رویکردهای برنامه چهارم توسعه کشور بوده است و بحث کاهش آسیب در حوزه اعتیاد و مداخلات درمانی نیز یک اصل و سیاست پذیرفته شده در کشور تلقی می‌شود.

 

سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: ضرورت توجه به نیازهای دارویی جامعه سالمندان

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدید خود با اشاره به افزایش جمعیت سالمندان جهان بر ضرورت رسیدگی و توجه بیشتر به نیازهای دارویی این گروه سنی تاکید کرد.

 

هزینه220 میلیارد تومانی شهرداری در حریم تهران

مدیرکل حریم شهرداری تهران با بیان این که شهرداری در محدوده حریم و روستاهای واقع در آن سالانه 220 میلیارد تومان هزینه می‌کند گفت: این در حالی است که درآمد شهرداری سالانه از این محدوده حدود 10 میلیارد تومان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!