اقتصادي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

رییس اتحادیه کارگران قراردادی کشور تاکید کردتدوین سند کار شایسته مقدم بر اصلاح قانون کار

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور معتقد است تا زمانی که سند کار ملی شایسته تدوین نشود تغییر و اصلاح در قانون کار معنایی ندارد.

 

نوکیا از بزرگترین گوشی‌اش رونمایی کرد

شرکت نوکیا از Lumia625 که یک گوشی 11.75 سانتی متر (4.7 اینچی) است و بزرگترین گوشی این شرکت محسوب می‌شود رونمایی کرد.

 

بازدهی 13 درصدی بورس در اولین ماه تابستان/ افزایش شش هزار واحدی شاخص بورس

بورس اوراق بهادار تهران در اولین ماه تابستان به روند رو به رشد خود ادامه داد و موفق به کسب بازدهی 13 درصدی در 22 روز معاملاتی شد.

 

در هفته دوم ماه مبارک رمضانمصرف بنزین بیش از 20 درصد کاهش یافت

درحالی که آغاز ماه مبارک رمضان نسبت به روزهای عادی پیش از آن روند مصرف بنزین را کاهش داده بود، در ادامه این ماه مصرف بنزین 21 درصد کاهش یافت.

 

خرید و فروش حواله خودروی ورزشکاران رونق گرفت

با توجه به سود میلیاردی واردات خودرو با استفاده از مجوز اختصاص یافته به ورزشکاران، دلالان بازار خودرو برای خرید امتیاز واردات این خودروها فعال شده‌اند.

 

مدیر عامل امداد خودروی ایران هشدار داد:دسترسی امداد خودروهای جعلی به اطلاعات شخصی شهروندان

مدیر عامل امداد خودروی ایران گفت: متاسفانه امداد خودروهای جعلی و متفرقه به اطلاعات شخصی شهروندان دسترسی پیدا کرده و مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد می‌کنند.

 

با کاهش پیش‌بینی سود هر سهم محقق شد؛زیان 130 ریالی سایپا در سه ماهه نخست امسال

شرکت سایپا پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 را کاهش داد و از زیان 130 ریالی هر سهم در سه ماهه اول خبر داد.

 

قلی‌خسروی اعلام کرد:کاهش حباب قیمت مسکن و ثبات بازار تا پایان سال

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک از کاهش حباب قیمت مسکن خبرداد و گفت: تا پایان سال اوضاع مسکن به سمت آرامش و ثبات قیمت می‌رود.

 

وزارت کشاورزی اعلام کرد:نوسان تصنعی قیمت حبوبات در بازار

مدیرکل دفتر نباتات و علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: برای تامین بازار مصرف نیاز چندانی به واردات حبوبات نداریم اما بازار تعیین‌کننده قیمت‌هاست که در حال حاضر قیمت انواع حبوبات به صورت تصنعی با نوسان مواجه شده است.

 

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی تهران:آمارهای صادرات واقعی نیست

در حالی که در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده صادرات کالاهای غیرنفتی به مرز 60 میلیارد دلار برسد اما آمار صادرات چهار ماهه اول سال جاری مبین آن است که دستیابی به این رقم امکان‌پذیر نیست.

 

مدیر کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام خبر دادتوزیع 30 هزار تن مرغ در طرح ضیافت/ آغاز ذخیره‌سازی 5000 تن تخم مرغ

در حال حاضر مجموع ذخایر مرغ در شرکت پشتیبانی امور دام 70 هزار تن بوده و تاکنون 30 هزار تن مرغ در طرح ضیافت و طرح رحمت توزیع شده است.

 

وکیلی به ایسنا اعلام کرد:ضمانت‌های اجرایی ضعیف در قانون فعلی/ توسعه عدالت مالیاتی در پرتو طرح تحول مالیاتی

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی با اشاره به لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، گفت: در قانون فعلی ضمانت‌های اجرایی بسیار ضعیف است و سازمان امور مالیاتی کشور از قدرت لازم برای تامین اطلاعات که عامل اصلی کارکرد دستگاه مالیاتی است برخوردار نیست.

 

کدام شهرها برای صدور مجوز نمایندگی فروش بلیت قطار اولویت دارند؟

دبیر کمیسیون واگذاری و نظارت بر نمایندگی‌های فروش بلیت قطار راه‌آهن با اشاره به واگذاری مجوز نمایندگی فروش بلیت قطار گفت: شهرهایی که نمایندگی فروش بلیت ندارند برای ارائه مجوز نمایندگی فروش بلیت قطار در اولویت هستند.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت:هشتمین سازنده فولاد جهان می‌شویم/بسیاری از طرح‌های ما در دولت آینده به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رتبه جهانی ایران در زمینه تولید فولاد هر سال رو به بهبود است و پیش‏‌بینی می‏‌کنیم در سال 2025 به رتبه هشتم دست یابیم.

 

رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو خبر داد:انباشت 70 میلیون دلار دارو در گمرک/داروها در معرض فاسد شدن هستند

رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو با اشاره به اینکه شرکت‌های واردکننده دارو با کمبود نقدینگی شدید به منظور تامین ارز موردنیاز برای واردات دارو مواجه شده‌اند، گفت: در حال حاضر بین 60 تا 70 میلیون دلار انواع دارو و محصولات دارویی در گمرک‌های داخلی انباشت شده و به آنها اجازه ترخیص داده نمی‌شود.

 

یک مقام مسئول در سازمان استاندارد به ایسنا خبر داد:اجباری شدن دریافت مجوز استاندارد پیش از ثبت سفارش واردات کالا

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته 2845 ردیف کالا مشمول مقررات استاندارد اجباری شدند، گفت: در حال حاضر کلیه کالاهای وارداتی باید قبل از ثبت سفارش مورد بازرسی و نمونه‌برداری قرار گرفته و تائیدیه‌های لازم را دریافت کنند.

 

با وجود وعده‌های مسئولانصادرات گوشت کروکودیل منتفی شد

اولین پرورش‌دهنده کروکودیل در ایران با اشاره به تبدیل موفقیت‌آمیز پوست این جانور به چرم برای اولین بار در کشور، گفت: علیرغم اینکه قول‌هایی مبنی بر فراهم شدن زمینه‌های لازم برای صادرات گوشت کردکودیل داده شد این موضوع اکنون منتفی شده و صادرات گوشت کروکودیل ممنوع است.

 

افزایش 2 برابری قیمت مینی‌بوس و فرسودگی 90 درصد ناوگان

مدیرعامل اتحادیه مینی‌بوس‌رانی کشور گفت: در حال حاضرحدود 73 هزار دستگاه مینی‌بوس در کل کشور وجود دارد که 90 درصد آن‌ها فرسوده هستند.

 

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان در گفت‌وگو با ایسنا:حقوق شرعی و قانونی مسکن مهر قبل از واگذاری زمین مشخص شود

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: با توجه به اینکه اکنون اراضی مسکن مهر در اتصرف متقاضیان است مالکیت قطعی این زمین‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند اما باید حقوق شرعی و قانونی مسکن مهر و مالکیت اراضی آن مشخص و اعلام شود دولت بهای دریافتی این اراضی را در چه بخشی هزینه می‌کند.

 

مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سنگین راضی‌اند؟

نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران درباره میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سنگین منتشر شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!