اجتماعي
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت رفاه خبر داد: تعیین تعرفه خدمات طب سنتی تا پایان هفته/ این خدمات فعلا بیمه نمی‌شوند

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعیین تعرفه 12 خدمت طب سنتی تا پایان هفته مشخص می‌شود، اظهار کرد: فعلا تحت پوشش بیمه قرار گرفتن این 12 خدمت و نیز تعرفه‌گذاری و تحت پوشش قرار گرفتن 72 قلم داروی طب سنتی مطرح نیست.

 

سدهای کرج و لتیان تا 30 سال آینده آبی ندارند!هشدارهای کردوانی در خصوص وقوع خشکسالی هیدرولوژیکی در کشور

یک کارشناس ارشد محیط زیست در خصوص پیش‌بینی ناسا مبنی بر وقوع خشکی در ایران تا 30 سال آینده، اظهار کرد: این خشکی مربوط به وقوع خشکسالی هیدرولوژیکی در کشور است که تا دو سه سال آینده به وقوع خواهد پیوست و تا 60 سال ادامه خواهد یافت.

 

افزایش مهدهای کودک شبانه‌روزی در کشور / افزایش 20 تا 30 درصدی شهریه مهدها

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه شهریه مهدهای کودک در نیمه اول مرداد ماه اعلام خواهد شد، گفت: شهریه این مهدها در سراسر کشور بین 20 تا 30 درصد افزایش خواهد یافت.

 

تولید برندهای معروف لوازم آرایش در زیرزمین پاتک پلیس به انبار تولیدی لوازم آرایشی تقلبی + تصاویر

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از عملیات موفق پلیس در راستای کشف کارگاه تولید لوازم‌آرایشی در زیرزمین یک مجتمع در پایتخت خبر داد.

 

معاون داروی سازمان غذا و دارو خبر داد: پرداخت یارانه دارویی بیماران خاص از اول مرداد/ ترخیص فاکتور 8 از گمرک

معاون داروی سازمان غذا و دارو به تبیین آخرین وضعیت بازار دارویی کشور پرداخت و گفت: ترخیص دارو از 45 روز پیش به صورت جدی آغاز شده و شاهد ذخیره دارو در انبار شرکت‌های دارویی هستیم.

 

واردات ضایعات و پسماندهای پلاستیک، کاغذ و مقوا به کشور منوط به اخذ مجوز از محیط زیست است

مدیر کل محیط زیست آذربایجان شرقی واردات پسماندهای پلاستیک ، کاغذ و مقوا را مشمول کنوانسیون بازل و منوط به دریافت مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد.

 

چگونه مراکز مجاز ارائه دهنده خدمت پرستاری درمنزل را بشناسیم؟آگهی‌های روزنامه‌ای "ارائه خدمت پرستاری در منزل" قابل اعتماد نیستند

معاون سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه مردم به افرادی که به طور انفرادی اقدام به تبلیغات محیطی و یا چاپ آگهی در روزنامه‌ها می‌نمایند، اعتماد نکنند، گفت: فقط مراکزی می‌توانند خدمات ارائه دهند که از وزارت بهداشت مجوز داشته باشند. در این صورت اگر مشکلی پیش بیاید قابل پیگیری است.

 

هشدارهای یک روانشناس درباره دلبستگی‌ و دوستی‌های اینترنتی

یک دکترای روانشناسی با اشاره به افت تحصیلی و رکود علمی افراد دارای دلبستگی‌های اینترنتی، هشدار داد: دل‏ مشغولی و اضطرابی که در اثر دوستی‌های اینترنتی بوجود می‏‌آید بزرگ‏ترین سد راه تعالی علمی و تحصیلی است، لذا متصدیان امور علمی مدارس و دانشگاه‏‌ها توصیه می‏‌کنند حتی ایام عقد و نامزدی، جوانان در بحبوحه تحصیلات نباشد تا بتوانند با تمرکز بیشتر در دروس و امتحانات موفق شوند.

 

رییس بخش هموفیلی بیمارستان مفید:خدمات مورد احتیاج بیماران هموفیلی را به آنان ارایه دهیم

رییس بخش هموفیلی بیمارستان مفید با اشاره به خدمات ارایه شده به بیماران هموفیلی گفت: لازم است به جای صرف بودجه به منظور انجام آزمایش‌هایی که بعضا جنبه تحقیقاتی و بسیار تخصصی دارد، خدماتی را به آنان ارایه دهیم که به آن‌ها احتیاج بیشتری دارند.

 

در مراسم افتتاح اشتغال زنان بهبود یافته اعلام شد: افزایش هشت برابری بودجه پیشگیری و درمان اعتیاد

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سال گذشته اعتبار حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد در سازمان بهزیستی 1.5 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: این اعتبار در سال جاری با افزایش هشت برابری به رقمی معادل 10 میلیارد تومان رسیده است.

 

تفاهم‌ شورای عالی استان‌ها و سازمان بازرسی کل کشورپورمحمدی: شوراها هنوز وارد عرصه نظارتی خود نشده‌اند

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اهمین نظارت بر کار شهرداری‌ها ، گفت: گستردگی فعالیت شهرداری‌ها که بیشترین ماموریت در بین دستگاه‌ها را بر عهده دارند و افزایش تعداد شوراها به حدود 170 هزار نفر در کشور، بحث نظارت بر فعالیت‌های آنها در شهرها و روستاها را که از وظایف شوراها است، سخت‌تر می‌کند در حالی که هنوز این وظیفه توسط شوراها به خوبی انجام نشده است و در واقع شوراها هنوز وارد این عرصه نشده‌اند.

 

عقب ماندگی ذهنی جنین پیامد اعتیاد زنان باردار به مواد مخدر صنعتی

رییس مرکز تحقیقات اعتیاد و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: عقب ماندگی ذهنی جنین پیامد اعتیاد زنان باردار به مواد مخدر صنعتی است.

 

ضمن اعلام بیشترین تخلفات مدارس غیرانتفاعی، عنوان شد: میانگین شهریه مدارس غیر انتفاعی در مناطق مختلف متفاوت است

مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام اینکه امسال شهریه مدارس غیردولتی در شهر تهران بین 15 تا 25 درصد افزایش یافت، گفت: اخذ هر نوع وجه نقد و چک حامل ممنوع اعلام شده و با مدیران متخلف برخورد شده است.

 

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر خبرداد:رفع مشکل تامین واکسن حجاج/12 قلم داروی فوریتی در راه است

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر از ورود 12 قلم داروی فوریتی به تا پایان ماه رمضان خبر داد و گفت: مشکل تامین واکسن حجاج حل شد.

 

شناسایی و تصویربرداری از مرغ حق جنوبی برای اولین بار در استان یزد

برای اولین بار در استان یزد، مرغ حق جنوبی در شهرستان میبد (منطقه شکار ممنوع مرور) تصویر برداری و حضور آن در استان یزد به ثبت رسید.

 

نخستین «اطلس جهانی پلانکتون‌ها» منتشر شد

کارشناسان امور اقیانوسی اعلام کردند اولین اطلس جهانی «پلانکتون‌های دریایی» برای نخستین بار در جهان منتشر شد.

 

برگزاری ضیافت افطاری برای 5 هزار زن سرپرست خانوار

ششمین ضیافت افطاری زنان سرپرست خانوار با حضور 1500 نفر از این بانوان به همراه فرزندانشان شهردار تهران دررستوران شیان برگزار شد.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن دولتی

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن دولتی در این شهرستان خبر داد.

 

حاجی بابایی: مدارس قرآن و راهیان نور بهترین راه مقابله با جنگ نرم هستند

وزیر آموزش و پرورش، ‌خدمت به معلم را مصداق مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و گفت: ایجاد مدارس قرآن، اردوهای راهیان نور وغیره بهترین راه مقابله با جنگ نرم است.

 

شمار تلفات زلزله چین به 75 تن رسید

رسانه‌های داخلی چین اعلام کردند: در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.6 ریشتر در شمال غرب این کشور دست‌کم 75 تن جان خود را از دست دادند.

معاون مالی شهردار تهران: بیش از بودجه کار کردیم/پرداخت بدهی پیمانکاران تاپایان سال90

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با بیان این که کلیه بدهی پیمانکاران شهرداری تا پایان سال 90 تسویه شده است، گفت: مرحله بعدی این تسویه حساب مالی مربوط به معارضین ملکی تائید شده تا پایان سال 90 است.

 

استقبال شهروندان از تخصصی‌کردن مراکز خرید و فروش خودرو

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اختصاص مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی به وانت بار خبر داد و گفت: به دلیل استقبال شهروندان از فعالیت تخصصی مراکز خرید و فروش خودروهای کارکرده، مرکز خرید و فروش خودروی شهید رجایی به تازگی به خرید و فروش وانت بار اختصاص یافته است.

 

ساماندهی وضعیت تاسیسات شهری از دشوارترین بخش‌های پروژه جماران بود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران،گفت: مدیریت شهری طی سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ، ساماندهی و بهسازی این پروژه را در دستور کار خود قرار داده است.

 

تشکیل ستاد استقبال از سفرهای تابستانه در پایانه‌های پایتخت

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارکسوارهای شهر تهران با بیان اینکه ستاد استقبال از سفرهای تابستانه از عید فطر در همه پایانه های پایتخت تشکیل می‌شود گفت: با توجه به افزایش حجم سفرها از چند هفته آتی تمهیدات و تدارک لازم برای خدمات رسانی مناسب به مسافران در پایانه ها دیده شده است.

 

تفاهم‌ شورای عالی استان‌ها و سازمان بازرسی کل کشورپورمحمدی: شوراها هنوز وارد عرصه نظارتی خود نشده‌اند

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اهمین نظارت بر کار شهرداری‌ها ، گفت: گستردگی فعالیت شهرداری‌ها که بیشترین ماموریت در بین دستگاه‌ها را بر عهده دارند و افزایش تعداد شوراها به حدود 170 هزار نفر در کشور، بحث نظارت بر فعالیت‌های آنها در شهرها و روستاها را که از وظایف شوراها است، سخت‌تر می‌کند در حالی که هنوز این وظیفه توسط شوراها به خوبی انجام نشده است و در واقع شوراها هنوز وارد این عرصه نشده‌اند.

 

شهرداری تهران ریالی سند فاقد ندارد

معاون مالی و اداری شهرداری با تاکید بر این که هیچ سند فاقدی برای شهرداری تهران وجود نداشته است، گفت: بیشتر اقدامات شهرداری در حوزه پروژه‌های عمرانی بوده است که آن هم مجوز شورای اسلامی شهر داشته است.

 

عزم جزم استرالیا برای مبارزه با قاچاق انسان

نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که از این پس تمامی مهاجران غیرقانونی به کشور پاپوا گینه‌نو منتقل می‌شوند و این مهاجران هیچ جایی در استرالیا ندارند.

 

/ 50 هزار نفر مهمان جشنواره رمضانی برج میلاد بوده‌اند/استقبال از اطعام ایتام بربلندای برج میلاد

استقبال شهروندان و روزه‌داران ماه مبارک رمضان از برنامه های جشنواره رمضان برج میلاد تهران و همچنین اطعام ایتام در بلندترین برج کشور خارج از انتظار بوده است.

 

استقبال از 24 ساعته شدن فروشگاه‌های شهروند در ماه رمضان

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به بررسی‌های انجام شده در هفته اول ماه رمضان، گفت: میزان فروش در هرکدام از این فروشگاه‌ها هم‌اکنون در حال افزایش است.

 

طرح جامع بهارستان و ماجرای تملک خانه‌های مردم توسط شهرداری

پروژه‌ای که اردیبهشت ماه سال 1390 توسط رییس مجلس شورای اسلامی و شهردار تهران کلنگ‌زنی شد و هدف از اجرای این پروژه توسعه فضاهای اداری مجلس شورای اسلامی بود، چند سالی است روی چند پلاک برای خودش و تعدادی از مالکان زمین‌هایش مشکل‌ساز شده است.

 

در میزگرد ایسنا مطرح شد:ابطال کارت سوخت خودروهای فرسوده غیرفعال/ MVM تاکسی می‌شود

سرپرست معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از آغاز بررسی‌های اولیه برای ابطال کارت سوخت خودروهای فرسوده غیرفعال خبر داد و گفت: بررسی‌های اولیه برای ابطال کارت سوخت خودروهای فرسوده به ویژه وانت‌بارها را آغاز کرده‌ایم.

 

در میزگرد ایسنا عنوان شد:علل توقف اجرای طرح خروج خودروهای فرسوده

سرپرست مدیریت نوسازی ناوگان عمومی و حمل و نقل با تشریح علت رکود در اجرای طرح خروج خودروهای فرسوده به ویژه تاکسی‌ها، آمار خودروهای فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی را اعلام کرد.

 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد:تشدیدبرخورد با ورود غیرمجاز به طرح ترافیک ازامروز/ تهرانی‌ها روزی 10دقیقه دنبال جای پارکند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تقویت گروه ویژه برخورد با ورود غیرمجاز به طرح ترافیک از امروز (شنبه) خبر داد و گفت: هم‌اکنون روزانه حدود 100 دستگاه خودرویی که به انحای مختلف نسبت به دستکاری پلاک برای ورود به طرح ترافیک اقدام می‌کنند روانه پارکینگ می‌شوند.

 

7.5 کیلومتر به خطوط BRT پایتخت افزوده شدقالیباف: به بداخلاقی‌های سیاسی و حسادت‌ها توجه نمی‌کنیم

خط هشت سامانه اتوبوس‌های تندرو به طول 7.5 کیلومتر در محور بزرگراه بعثت همزمان با ورود 161 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید با ظرفیت جابجایی 258 هزار مسافر در روز ، به بهره‌برداری رسید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!